Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Які бувають присадки і навіщо вони потрібні в маслі

Будь-яке моторне або трансмісійне масло - це 75-99% базової основи, і 1-25% присадок. Саме присадки наділяють масло тими важливими функціями, які так важливі для догляду за двигунами і трансмісіями. Від присадок залежать: протизношувальні, антикорозійні, антипінні і миючі властивості масла. Присадки допомагають економити паливо і підвищують потужність двигуна. Які ж вони є, як працюють і що про них важливо знати водієві?

Почнемо з в'язкісно-загущающих присадок . Від них залежить не що інше, як індекс в'язкості. Для виробництва загусники виробники масел використовують Поліізобутилен, поліметакрилат і інші високомолекулярні полімери. Особливість цих хімічних компонентів в тому, що в умовах холодних температур вони не впливають на в'язкість масла і ніяк себе не проявляють, але при нагріванні їх молекули розкриваються, таким чином, збільшуючи в'язкість масла до потрібного параметра. Завдяки загусників масло може витримувати досить високі температури, а значить, зберігати потрібний рівень в'язкості при граничних навантаженнях на двигун.

Кожен водій піклується про чистоту двигуна і коробки. Чистотою в маслі завідують миючі присадки. Вони не дозволяють нагару і відкладень накопичуватися на деталях двигуна, видаляють продукти окислення. Найважливіша роль в миючих присадках відведена детергентів, лужним компонентам, які нейтралізують кислоти. Кисле середовище, небезпечну для двигуна, створюють сірка, яка перебуває в паливі, і саме масло в процесі окислення. Лужне число - параметр, за яким визначають рівень захисних властивостей масла і його опірність до кислот. Чим воно вище, тим краще.

Є ще одні присадки, що відповідають за чистоту двигуна. Вони називаються дисперсант . Завдання диспергирующих присадок - розчинення великих частинок, які можуть засмітити масляні канали, і попередження лакових відкладень.

Протизносні і протизадирні присадки відповідають за захист металу від зносу. Вони доповнюють функцію масляної плівки, створюючи захисний шар на металі там, де неможливо сформувати плівку потрібної товщини. Склади цих присадок базуються на хлорі, фосфорі і сірці.

Антиокислювальні присадки протистоять процесам окислення, які неминуче відбуваються в маслі під впливом високих робочих температур двигуна. Завдання протівоокіслітельним присадок - вступити в реакцію з хімічними сполуками, що викликають окислення. Завдяки цій реакції гальмується процес згущення масла і руйнування присадок, запобігає формування лакових відкладень на двигуні.

Антикорозійні присадки формують особливий захисний шар на деталях двигуна. Він запобігає від появи іржі на металевих деталях.

антипінних присадки руйнують повітряні бульбашки, знижуючи рівень піноутворення в маслі. Вспенивание масла загрожує неякісної мастилом деталей, а означає, підвищеним зносом двигуна або трансмісії, тому антипінні присадки обов'язково повинні бути присутніми в маслі.

Депресорні присадки підвищують стійкість масла до низьких температур. Депрессори не дозволяють кристалів парафіну зростатися і засмічувати масляні канали. Саме депрессори роблять масла на мінеральній базовій основі стійкими до тридцятиградусний мороз. Тому практично в усі мінеральні та напівсинтетичні масла додаються депрессори.

Модифікатори тертя - це присадки, що знижують коефіцієнт тертя між труться деталями. Завдяки їм підвищується потужність двигуна і знижується витрата палива. Однак не у всіх двигунах рекомендується застосовувати такі присадки.

Роботою з присадками, їх підбором і збалансованістю в компаніях виробниках моторних масел займаються висококласні фахівці-технологи спільно з інженерами автоконцернів. У їх розпорядженні високотехнологічні сучасні лабораторії з електронною апаратурою. Застосовуючи класичні наукові підходи та інноваційні методики, вони створюють оптимальні комплекти присадок для сучасних моторних і трансмісійних масел, які відповідають найбільш суворим міжнародним стандартам.

Чи потрібно додавати в масло додаткові присадки?

Давайте розберемося, навіщо люди купують присадки в масло? Існує дві причини: щоб уникнути проблем або поліпшити роботу двигуна. Наприклад, сильно збільшився витрата масла, додав присадку, і проблема зникла. Тепер витрата масла навіть менше, ніж був раніше. З'явилися шуми в двигуні, додав присадку - шуми зникли. Потрібно збільшити потужність двигуна, додав присадку, і движок - ну просто звір, як після тюнінгу.

Багато водіїв, особливо новачки, вважають, що відкривши для себе присадки, вони знайшли чарівну паличку. Однак, тішитися такі любителі спецефектів будуть до пори до часу. І час цей недовгий ... Ліквідовуючи присадкою проблему зайвої витрати масла, водій зменшує кількість масла, що потрапляє в двигун. Движок масло не жере, бо жерти йому просто нічого. А справа ось в чому. Присадки, що знижують витрату масла - це загусники. В результаті їх додавання, масло стає густішим, ніж передбачено мануалом автомобіля, тому воно не проходить через зазори між деталями двигуна і, відповідно, погано його змащує. По суті, присадкою, що зменшує витрату масла, водій сам створює масляне голодування. Невелике, але достатня для того, щоб посилити знос всього двигуна в рази. Як вирішити проблему жора масла? Можливо, що проблема в маслос'емних кільцях. Заміна їх, звичайно, не така дорога, як заміна двигуна, яка стрімко наближається через використання загущающей масло присадки. Додавання модифікаторів тертя для збільшення потужності теж може привести до сумних наслідків. Існує цілий ряд двигунів, для яких не передбачено зниження тертя між парами. Самовільне додавання в них такий присадки швидко приведе движок на звалище.

Самостійне додавання присадок в моторні масла схоже на практику самолікування, яка іноді навіть допомагає, але в підсумку найчастіше призводить до реанімації.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...