Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Європейські орієнтири або що важливо знати про класи ACEA

Сучасне європейське розуміння якості моторних масел відображає класифікатор ACEA (Association des Constructeurs Europeens d & # 39; Automobiles). Класифікація - це розробка Асоціації Європейських Виробників Автомобілів (звідси і назва ACEA) в 1996 році замість застарілої системи ССМС. У 2004 році вона кардинально змінилася, а в 2008 в неї внесли останні коректування. Сьогодні АСЕА розділяє автомастила на 3 основні групи:

* « А / В » - для бензинових моторів і малопотужних дизельних двигунів (Light Duty)

* « З » - для бензинових і дизельних двигунів з системами очищення вихлопних газів

* « Е » - для потужних дизельних двигунів комерційного та спецтранспорту (Heavy Duty)

Що автомобіліст дізнається з класу ACEA, зазначеного на етикетці, і навіщо це йому потрібно

Для автомобіліста клас ACEA каже: про якість масла, інтервалі заміни, застосуванні в конкретному типі мотора і умовах експлуатації автомобіля. Коли мова заходить про якість за класифікатором ACEA, це не означає, що Асоціація дає оцінку масел, мовляв, це гарне, це - поганий. Кожне моторне масло потрапляє в певні групи відповідно до своїх технічних характеристиках. Якщо масло відповідає вимогам класифікатора, воно, однозначно, гарне, а от чи підходить воно двигуну Вашого автомобіля, знає тільки той, хто цей двигун справив. Інформація про параметри відповідного для Вашого мотора масла завжди вказана в мануалі. При відсутності мануала користуйтеся електронними каталогами виробників моторних масел.

Як розподілили моторні масла за класами ACEA:

У цій статті ми не будемо торкатися варіантів класифікації, які вже стали історією, звернемося лише до тих категорій, які є актуальними зараз.

Клас « А / В » містить 4 категорії масел:

* A1 / B1-04 - масла для бензинових і малотоннажних дизельних автомобілів, що знижують тертя і економлять пальне. Дозволені для застосування тільки в тих двигунах, де виробник допускає застосування маловязких масел, що знижують тертя.

* A3 / B3-04 - масла стійкі до окислення і деструкції, утворюють міцну захисну плівку, призначені для форсованих бензинових і дизельних двигунів легкових автомобілів і малотоннажних вантажівок. Передбачено збільшений міжсервісний інтервал і важкі умови експлуатації транспортного засобу.

* A3 / B4-04 - підходять для сучасних високофорсованих бензинових і дизельних моторів з прямим уприскуванням пального, масла стійкі до окислення, утворюють міцну плівку.

* A5 / B5-04 - економлять паливо, знижують тертя, стійкі до окислення, створюють міцну масляну плівку, придатні для збільшених міжсервісний періодів і екстремальних умов роботи мотора . Застосовувати тільки за рекомендацією в мануалі. Чи не підходять ряду двигунів, де заборонено використовувати масла, що знижують тертя.

малозольних масла класу « З » по АСЕА - порівняно нова група масел, яка з'явилася в зв'язку з потребою в більш екологічних двигунах. Щоб знизити кількість шкідливих вихлопів в атмосферу, автомобілі стали обладнати фільтрами саж DPF і трикомпонентної системами каталітичного очищення TWC. У виробництві фільтрів DPF і каталітичних нейтралізаторів TWC використовуються дорогоцінні метали, тому системи доочистки досить дорогі. Часто міняти їх через забруднень - вкрай марнотратно. Тому автоконцерни поставили завдання перед виробниками масел створити такі моторні масла, які б ефективно захищали двигуни від зносу і продовжували ресурс дорогих систем доочистки. Так були розроблені масла зі зниженим вмістом фосфору, золи і сірки. Про малозольних маслах є багато домислів. Одні вважають їх - відмінним сучасним рішенням, інші - компромісом, створеним на догоду екологічним організаціям, але таким, що шкодить двигуну. Детально про малозольніках читайте тут . {4 }

ACEA виділяє 4 категорії малозольних масел:

* С1-04 - масла, що зменшують тертя, енергозберігаючі, з мінімальним вмістом фосфору і сірки в своєму складі. Рекомендується застосовувати їх відповідно до мануалом.

* С2-04 - економлять паливо, знижують тертя;

* С3-04 - масла з посиленою захисною плівкою;

* C4-04 - підвищена міцність плівки, обмежений хімічний склад.

З класу « Е » для дизельних двигунів комерційних автомобілів були виключені категорії E3 і E5 . Замість них з'явилися E6-04 і E7-04 .

* E6-04 - масла стійкі до деструкції, придатні для збільшеного періоду, з відмінними миючими якостями. Підходять для високонавантажених двигунів, що відповідають нормам Євро-1-4. Їх можна використовувати в автомобілях з системами доочистки і без них. Бажано застосовувати разом з малосірчистих паливом.

* E7-04 - відрізняються високими протизносними і миючими якостями. Придатні для застосування як в двигунах з фільтрами саж і каталізаторами, так і без них.

Що з усього цього випливає? Як використовувати класифікацію по АСЕА звичайним автомобілістам?

Про що б не говорила реклама моторних масел, і як би не вихваляв старий індіанець своє автомасло Ваш знайомий чи продавець магазину, при виборі потрібно орієнтуватися на мануал свого автомобіля. А класи ACEA - це Ваші підказки, що не соврут і не прикрасять. Вони завжди інформують сухо, але достовірно. Не забувайте про важливість цієї інформації при покупці моторних масел і використовуйте її на користь двигуну свого автомобіля.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...