Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Що таке малозольних масло і навіщо воно потрібне мотору?

Вимоги екологічного законодавства Euro 4 і Euro 5 змусили автовиробників знайти такі інженерні рішення, які б скоротили кількість шкідливих викидів в атмосферу. Для цього були розроблені спеціальні системи доочистки вихлопних газів. Ними стали сажові фільтри і каталітичні нейтралізатори. Щоб продовжити ресурс цих фільтруючих елементів, інженери продумали, як їх очищати не знімаючи. Кожна сучасна система нейтралізації вихлопних газів успішно самоочищається, просто спалюючи сажу, але ось перемогти золу, в якій міститься багато твердих негорючих часток, вона не може. В результаті сажові фільтри і каталітичні нейтралізатори забиваються золою і перестають виконувати свої функції, про що сигналізує бортовий комп'ютер. Купівля нових фільтруючих елементів - досить дороге задоволення. Щоб автомобілісти уникли зайвих витрат, виробники машин настійно рекомендують їм використовувати малозольні масла, які не мають твердих частинок у відпрацюванні, тому не засмічують системи доочистки і не зношують двигун.

Чим малозольнікі відрізняються від класичних автомастил?

Продукти LowSAPS або MidSAPS - це моторні масла останнього покоління, створені за новими технологіями. В маслах Low SAPS зміст sulphated ash не перевищує 0,5%. SAPS розшифровується як SA (sulphated ash), P - фосфор, S - сірка. Абревіатура дослівно перекладається як: низький рівень сульфатної золи, фосфору і сірки.

Рецептура масел з низьким вмістом золи відрізняється за складом від класичних полнозольних продуктів. Базове масло для виробництва MidSAPS і LowSAPS проходить більш ретельне очищення, ніж це необхідно для FullSAPS. А ще в малозольних маслах використовуються зовсім інші присадки. У них зменшено кількість компонентів, що містять SA (sulphated ash) - золу, P - фосфор, S - сірку. Випробуваннями доведено, що малозольні масла відмінно захищають двигун, а також запобігають ризик його передчасного зносу через попадання твердих негорючих часток. Подряпини на деталях двигуна часто виникають саме тому, що в нього потрапляють металеві вогнетривкі залишки полнозольних класичних масел.

Low SAPS і класифікатори: як дізнатися малозольних масло

Деякі автомобілісти вважають, що масла, відповідні у американській системі API класу СJ-4, - це і є LowSAPS. Але вони помиляються. Масла групи СJ-4 більш екологічні, ніж FullSAPS, але відносити їх до малозольних неправильно, так як кількість золи в них не менше 1%, а не 0,5%, як це повинно бути в продукції LowSAPS. Вибираючи малозольні масла, краще орієнтуватися на європейський класифікатор ACEA. Всі масла класів E9, C2, C3 повністю відповідають характеристикам малозольних масел. Варто також відзначити, що сертифікація в таких організаціях, як Американський інститут нафти або Асоціація європейських виробників автомобілів зовсім не обов'язкова для виробників автомастил. Для них набагато важливіше допуски і рекомендації автоконцернів. Якщо вони отримані, і на маслі стоїть позначка LowSAPS, значить продукт можна вважати малозольних.

Масла MidSAPs і LowSAPS: за і проти

У масел MidSAPs і LowSAPS є свої прихильники і противники. У тих і інших, на їхню думку, залізна аргументація і незаперечні докази їхньої правоти.

Якими аргументами оперують противники масел LowSAPs?

Любителі FullSAPS вважають, що в малозольніках присадки "урізані". Тобто, всі компоненти, які захищають двигун від зносу, виконують свої функції тільки деякий час, і вистачить їх не більше, ніж на 7 тисяч км. пробігу. Потім масло потрібно терміново міняти. На що орієнтуються ці автомобілісти? На вміст цинку, кальцію і молібдену в присадках. Вони просто порівнюють характеристики моторних масел старого типу з новими і кажуть, мовляв, дивіться, в нових маслах LowSAPS і MidSAPS вміст цинку, кальцію і молібдену, знижено, але ж ці компоненти захищають двигун від зносу. Раз так, значить малозольні масла захищають мотор набагато слабкіше. Логіка в таких міркуваннях є. Але при цьому противники LowSAPS не враховують той факт, що малозольні масла розроблені за зовсім іншою технологією, присадки в них інші, і вони забезпечують відмінний захист двигуна, але вже зовсім по-іншому. Варто врахувати, що знос двигуна при використанні масел LowSAPS буде набагато нижче, тому що в мотор не будуть потрапляти металеві частинки, якими так багаті масла FullSAPS.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Андрей 07.06.2016 00:28

Поясните пожалуйста, что за металические частицы находятся в маслах FullSAPS и откуда они там взялись?