Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

AdBlue: для «істинно свіжого дихання» Вашого автомобіля

Що таке AdBlue і навіщо потрібна ця рідина? У чому її користь і чому деякі водії уникають використання AdBlue? В які автомобілі можна заливати реагент, а в які не можна? Чи існують допуски? Що значить, якісний і неякісний AdBlue? Відповідаємо на ці та інші питання, які хвилюють тих, хто хоче купити AdBlue в Києві і інших містах України.

AdBlue - продукт не стільки новий для ринку автомобільних витратних матеріалів, скільки мало споживаний у нас в Україні. Тому його застосування викликає чимало запитань. Поява AdBlue і його активне використання в країнах Євросоюзу зобов'язана екологічним нормам Євро 4 і Євро 5, які там строго дотримуються, адже за зайву токсичність автотранспорту його власникам доводиться розплачуватися з власного гаманця. Штрафи за забруднення навколишнього середовища боляче б'ють по кишені, тому AdBlue там використовують все, чиїм автомобілів цей реагент допомагає вписатися в екологічні норми і заощадити на штрафах.

Рідина AdBlue розроблена для очищення вихлопів дизельних моторів, які відповідають стандартам Euro-4 і 5, оснащених системою SCR. Багато хто запитує, чи має рідина AdBlue допуски? Такого поняття для реагенту немає. Якщо Ваше авто обладнане системою селективного каталітичного відновлення SCR, то для успішного її функціонування виробник в мануалі рекомендуватиме використовувати рідину AdBlue. Про необхідність рідини Вам буде повідомляти і система бортового комп'ютера. Деякі автомобілі автоматично зменшують потужність двигуна, якщо рідина AdBlue в баку закінчилася.

SCR розшифровується як Selective Catalytic Reduction (система селективного каталітичного відновлення). Раніше принцип такого очищення застосовувався на електростанціях, тепер інженери перенесли його в автомобільну промисловість. Його суть в полягає в тому, що в вихлопи додається аміак, який вступає в реакцію з оксидом азоту, перетворюючи небезпечні шкідливі гази в нешкідливі азот і воду. При чому тут AdBlue? Справа в тому, що возити за собою аміак в кожній машині, який сам по собі речовину небезпечне, не представляється можливим. Але вчені знайшли вихід. Адже можна перетворювати безпечний розчин сечовини в аміак. Причому робити це дозовано, в тій кількості, яка потрібно для нейтралізації відпрацьованих газів. Але сечовина повинна бути не звичайною, аграрної, а спеціальної, автомобільної, яка не шкодить двигуну і навколишньому середовищу. Саме такий спеціальною рідиною став реагент AdBlue. Це розчин високоочищеної сечовини, яка виробляється Німецькій асоціацією автомобільної промисловості (VDA) за запатентованою технологією і за технічними параметрами сильно відрізняється від карбаміду, тобто, сечовини звичайної, яка широко використовується в сільському господарстві.

За допомогою ЕБУ двигуна реагент дозовано подається в гарячі відпрацьовані гази. Внаслідок процесу гідролізу при 180 ° С в каталізаторі проходить кілька хімічних реакцій. В їх результаті оксид азоту (NOx) перетворюється в азот і безпечний водяна пара.

Чим загрожує підробка AdBlue, і як визначити якість AdBlue

Багато компонентів сечовини повинні строго відповідати галузевим стандартом DIN 70070. Їх порушення загрожує безповоротним виходом з ладу каталітичної системи SCR. При неправильної роботи каталізатора кількість NOx може не зменшиться, а навпаки, зрости і навіть пошкодити двигун через збільшення тиску відпрацьованих газів. Тому, застосовуючи реагент, важливо використовувати тільки AdBlue оригінальної якості. AdBlue потрібно правильно транспортувати і зберігати. Реагент боїться перегріву (температур вище + 30 ° С і переохолодження (нижче -11 ° С). При температурі нижче -11 ° С рідина кристалізується, але при цьому не втрачає своїх властивостей. Після розморожування її можна використовувати. 6 місяців - мінімальний термін зберігання AdBlue, 12 - середній термін. Важливо дотримуватися при його використанні. Деякі продавці заперечують, адже при правильному зберіганні рідина не втрачає своїх властивостей протягом 36 місяців, але де гарантія, що 3 роки продукція зберігалася в ідеальних умовах? Прострочена продукція, особливо та, яка зберігалася неправильно, не забезпечить належного результату і може серйозно пошкодити систему SCR.

Висока якість виробництва AdBlue і її оборот контролюється міжнародними організаціями та визначається за двома стандартами: ISO 22241 та німецькому галузевому DIN 70070. Вважається, що ISO 22241-1 і 22241-2, введені в 2007 році, перекривають DIN 70070, але на сьогодні обидва стандарти визнані чинними. ISO 22241 містить у собі вимоги по 4-ма напрямками:

* ISO 22241-1 - якісні параметри;

* ISO 22241-2 - методи випробувань;

* ISO 22241-3 - застосування, транспортування і зберігання (інструкція користувача);

* ISO 22241-4 - пристрої дозаправки.

Економічні вигоди від AdBlue

Головна вигода (економія на екологічних штрафи) нас поки не торкнулася, але тільки тих пір, поки ми не виїжджаємо на своєму авто в Європу. Однак, цінність AdBlue не тільки в економії на штрафах. Реагент знижує споживання палива на 3-5%. Потреба в AdBlue становить, за деякими відгуками 1,5-2 л. на 100 км. Але правильніше буде назвати цифри 4-5% від витрати палива, так як кожен двигун споживає різну кількість пального. Вартість AdBlue, в порівнянні з цінами на дизпаливо в Україні, не набагато нижче. Так що на сьогоднішній день український власник дизельного автомобіля, заливаючи AdBlue, в грошах не вигравали і нічого не втрачає, але робить світ навколо себе чистіше і зберігає працездатність своєї системи SCR.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...