Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі миттєва розстрочка, оплата частинами
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Ремонт коробки передач DSG: неполадки з гидроблоком, електронним блоком і шляхи їх вирішення

Якщо Ви їздите на автомобілі з автоматичною коробкою передач DSG, то повинні знати про деякі підводні камені, які можуть очікувати Вас.

Багато водіїв стикаються з проблемою ривків і поштовхів, які можуть виникати як відразу ж при пуску автомобіля, так і в робочому стані при перемиканні передач. Буває і таке, що передачі "стрибають" в аварійному режимі, пропадає нейтралка, не включаються лише парні або непарні передачі.

Про що можуть сигналізувати такі тривожні "симптоми"?

Про порушення функціонування гидроблока або електронного блоку управління, що знаходяться в модулі Mechatronik Вашої АКПП. Поштовхи і посмикування можуть бути усунені звичайної регулюванням і адаптацією блоку управління. І добре, якщо проблема вирішується лише простим регулюванням. Але так буває не завжди. Ми ніколи не робимо поспішних висновків виходячи з опису проблеми клієнтом і на основі тест-драйву, а довіряємо тільки професійної діагностики, яку проводимо самостійно на кращому обладнанні останнього покоління. Іноді результат сканування невтішний. Але і це не біда, часто нашим фахівцям вдається відновити електронні і електрогідравлічні компоненти системи управління. Наприклад, якщо в електронному блоці відламався провід, то таку проблему ми вирішимо швидко. Почистити, відполірувати поверхні, замінити соленоїди, теж не питання. І тільки в разі механічних пошкоджень, які трапляються при ДТП, або при абсолютному зносі необхідна заміна старого блоку на новий.

Чому відбуваються поломки гідроблоків і електронних блоків?

Найчастіше це може бути засмічення і природний знос, які наступають через 100-130 тисяч км. пробігу. Як швидко зноситься деталь залежить від умов експлуатації. Фактори, що прискорюють знос - перегрів в пробках, сильні вібрації, їзда на коротких дистанціях.

Виробники електронних блоків DSG стверджують, що ті будуть працювати без збоїв в температурному режимі від -40 ° до + 150 ° і вібраціях до 33 g, але, звичайно ж, в реальному житті довести , хто винен у поломці електронного блоку, виробник або водій, практично нереально.

Що робити, якщо у Вашого Volkswagen, Audi, Škoda або іншої машини з DSG групи VAG з'явилися симптоми поломки гидроблока або електронного блоку і потрібний ремонт АКПП?

Дзвоніть за телефонами в Києві: (044) 223-83-82, (067) 288-60-37 РОМАН. Ми продіагностіруем DSG, відновимо працездатність гидроблока, почистимо, відполіруємо робочі поверхні, при потребі зробимо заміну соленоїдів.

У нас є все необхідне діагностичне обладнання і головне - висококласні фахівці, які змусять Вашу DSG працювати ідеально.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...