Коробка DSG-7, схоже, увійде в автомобільну історію як приклад мегаразочарованій. Адже які покладалися надії! Економічність, надійність, комфорт при водінні, революція в автомобілебудуванні ...
Працюючи над цією моделлю, фахівці Borg Warner за участю LUK прагнули отримати аналог DSG-6, але «заточений» під машини до 140 к.с. Вийшла семиступінчаста коробка-робот DQ 200 з двома сухими зчепленнями. Вона помітно економічніше попередника і легше на цілих 23 кг. Розрекламовані показники і багатообіцяючі інновації народу дуже подобалися, і перш, ніж виявилася проблема DQ 200, неабияку кількість машин з DSG-7 вже було продано в різних країнах.
На практиці все виявилося далеко не райдужно ... Скарги надходили від водіїв ряду марок, на яких встановлена коробка DSG-7 - Volkswagen, Škoda, Siat, Audi. Проблеми починалися вже після 15 тисяч км. Машина смикалася під час перемикання передач, водій відчував поштовхи або ривки. Така поведінка автомобіля дуже небезпечно в тісних місцях - на парковках, в пробках, тягнучках, всюди, де може не вистачити дистанції для того, щоб подібні фокуси зійшли з рук. Але це ще не найстрашніше, в порівнянні з несподіванками, які коробка DQ 200 видавала в деяких випадках під час обгону. Коли водій вже пішов на обгін, машина раптом різко втрачала потужність, позбавляючи водія можливості нормально завершити маневр. Створювалася класична аварійна ситуація через технічну несправність автомобіля. Але найчастіше коробка DQ 200 просто відмовляється перемикати передачі, переходить в аварійний режим і машина не може рушити з місця. Ось які сюрпризи може підкинути «просунута» електроніка DSG-7. Вбудований в КПП блок електронного управління Mechatronik виявився найслабшим місцем цього агрегату.
Наступна неприємність, яка підстерігає власника машини з коробкою DSG-7 - проблеми, пов'язані з ремонтом. Виявилося, що офіційні сервісні центри дуже неохоче визнають описані неприємності з DQ 200 гарантійним випадком. При зверненні до офіцій автовласники найчастіше стикаються з пропозицією замінити коробку за рахунок автовласника, вона може потягнути тисяч на 7 в євро. Цікаво, що навіть заміна коробки не вирішує проблему. Приблизно через 40 000 км DQ 200 може знову вийти з ладу.
Ще одна біда - просочування синтетичного трансмісійного масла до мехатроніки. В результаті виникає коротке замикання, і система просто відключає двигун від трансмісії. Коли проблема була виявлена, компанія Volkswagen відкликала більше 1,5 мільйона проданих машин, з метою замінити синтетичне масло на мінеральне. Однак, термін служби мінералки невеликий, а виробник не передбачив можливості заміни масла. Що далі? Очевидно, пригоди щасливих володарів автомобілів з суперінноваційних КПП ще не закінчилися.
Що ж робити, коли офіційні сервіси відмовляються ремонтувати машину з проблемною КПП DQ 200 по гарантії? Варіантів - три.
1. Самому купити новий мехатронік оригінального походження і звернутися на СТО з хорошою репутацією, щоб його встановити. Пішовши таким шляхом, Ви в 3 - 4 рази заощадите в порівнянні з тим, що взяли б з Вас в офіційному сервісі.
2. Спробувати відновити свій мехатронік. Чи не в кожному випадку це вийде але в разі успіху, економія на ремонті буде дуже велика, заплатити доведеться зовсім небагато.
3. Перевстановити мехатронік з іншої машини з перепрошивкой. Результат буде той же, що при покупці нового мехатроніка, але істотно дешевше.
Найголовніша умова для успішного ремонту - достатня кваліфікація співробітників сервісу. Справжній професіонал при наявності дилерського обладнання вирішить Вашу проблему за цілком розумні гроші.
При будь-якій проблемі з мехатроніки КПП DQ 200 звертайтеся в СТО . Ми успішно справляємося з будь-якими проблемами DSG-7. Маючи за плечима 15-річний досвід по ремонту автомобільної електроніки, ми впевнені, що зможемо Вам допомогти.
Не відкладайте ремонт. Щойно виявилися порушення в роботі Вашої DSG-7, відразу ж телефонуйте нам. Ми зробимо професійну діагностику за допомогою дилерського сканера. Перевіривши Вашу коробку, точно визначимо причину збоїв і знайдемо спосіб її усунення. У нас, на СТО , є всі можливості провести діагностику, відновити, перевстановити і перепрошити будь мехатронік, якщо це буде потрібно, а також повністю відновити Вашу КПП. Причому за цілком помірну суму.
Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті
Коментарів поки немає...