Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Звідки везуть до нас масла Castrol, Aral, BP, Shell або європейський маскарад

Castrol, Aral, BP, Shell - назви брендів, знайомі в Україні не тільки автомобілістам, але навіть тим, у кого немає і велосипеда. Для нас ці бренди означають надійний захист будь-яких моторів і високу європейську якість. Ми знаємо Castrol, як кращі інженерні технології з Британії, Aral, як блакитний діамант Німеччини, BP - англійські масла, які стояли біля самих витоків світової нафтопромисловості, сприймаємо Shell, як знаменитих нафтопереробників з Нідерландів з бездоганною репутацією, які розмістили свою штаб-квартиру в Гаазі, місті, що стало символом справедливості.

Ми купували раніше і готові сьогодні купувати товари цих компаній, тому що довіряємо європейським виробникам. Коли в Україну прийшла війна, наша гривня сильно похитнулася і євро подорожчало в три рази, ми проковтнули зрослі втридорога ціни за горезвісне європейська якість, завдяки чому ці марки продовжують успішно працювати на українському ринку. Ми навіть не обтяжували себе питаннями, чому ж так виросли ціни на масла Castrol, Aral, BP, Shell ... І так зрозуміло, адже євро подорожчало, а якість потрібно цінувати гідно, і за нього потрібно платити за курсом ...

Ми дуже дорого платимо за те, щоб бути з Європою. Втрачаємо своїх друзів, рідних і близьких на війні. Кожен день, прокидаючись, в першу чергу, включаємо новини, сподіваючись почути щось хороше, і боячись гіршого. Нас зробили втричі біднішими, і ми не знаємо, що з нами буде завтра, але не дивлячись на все це твердо заявляємо, що наше майбутнє - все-таки з Європою.

А що ж старенька-Європа? Вона, звичайно ж, вкрай стурбована ... з одного боку російськими балістичними ракетами середньої дальності, з іншого - своєю власною вигодою і прибутком, отриманої від підприємств, розміщених в Росії. А ми поки ще так ... не то розмінна монета в геополітичній грі з російським ведмедем, не те темна конячка, яка може стати як другою Польщею, більш-менш гідним членом ЄС, так і другий Болгарією, яка до сих пір плутається в числі далеких родичів -ніщебродов.

Finita la commedia. Знімайте ваші маски, джентльмени.

Але наша розмова все ж про знаменитих європейських Автомастила. Ви коли-небудь придивлялися, яка країна-виробник вказана на етикетці Castrol, Aral, BP, Shell? На тих самих, які Ви купуєте у офіційних дистриб'юторів? Не полінуйтеся, знайдіть штрих-код і горезвісне made in? Можливо, Ви теж досі наївно вважаєте, що під брендом Castrol купуєте масло, вироблене в Європі? А не тут то було! Наші автомобілісти-патріоти, хто не по приколу, а від чистого серця їздить з синьо-жовтим прапором, стрічкою, наклейками та номерами ПТХ, хто возив і продовжує возити продукти, речі, Броники і тепловізори нашим солдатам на фронт, придивившись до цієї етикетці, точно будуть в шоці. На етикетці Castrol сумно відомий братський код 46 і напис «Зроблено в Росії» ... Їй-богу, напис «Зроблено в Китаї» на каністрі Castrol шокувала б менше, і викликала б реакцію в стилі «чисто поржать» при таких цінах за каністру масла. Але продавати європейські масла російського розливу в Україні під час російсько-української війни - це вже навіть не смішно. Це ж як нас сприймають в Європі, якщо дозволяють собі настільки відкрито плювати нам в обличчя?

Хто винен і що робити

Винні, звичайно ж, ми самі. Винні в тому, що дозволили так до себе ставитися своїм і чужим. Можновладці, супербагаті люди і транснаціональні корпорації будуть вести себе по-хамськи рівно настільки, наскільки самі люди їм дозволять це робити.

До речі, в історії світового маркетингу подібні витівки неляканих корпорацій, які настільки були впевнені в тому, що за гроші можна все, частенько закінчувалися провалами, які викликали в до грандіозних збитків, іноді обчислюється сотнями тисяч доларів . Під час Другої світової німецьким товарам, незважаючи на їх високу якість, дорога на американський ринок була замовлена. У США товари з Німеччини не продавалися не тому, що на них було накладено заборону, а тому що їх не купували прості люди.

Економічний бойкот - ось що потрібно, щоб поставити на місце занадто хитрих джентльменів з Європи. Купівельний бойкот - дуже ефективний засіб, і воно знаходиться не в руках корумпованих чиновників, депутатів-олігархів, продажних суддів і т.п. Це наш з Вами інструмент боротьби, доступний кожному. Як ним скористатися? Особисто Вам навіть робити нічого і не потрібно. Просто не дозволяти європейським мільярдерам робити Вас лохом. Задумайтесь, навіщо Вам лити в свій движок незрозумілу рідину, на якій в Росії написали моторне масло і почепив лейбл Castrol, Aral, BP або Shell? Ви що, досі вірите російським виробникам? Якщо так, то в такому випадку, лийте вже в свій мотор «Лукойл», все одно вони з Castrol на одному російським заводі змішуються, так хоч кишені легше буде до того моменту, поки движок не накриється від «високого» якості російського моторного масла. Чому Ви повинні платити втридорога за масла, вироблені в Росії? Це що, європейський товар з гарантованою якістю? Ні? Тоді нічого за нього дерти шкуру, російське якість нам більш, ніж знайоме.

еврокачество Castrol: здрастуй, фальсифікат!

До речі, про якість. На тлі такого явно байдужого ставлення до українського покупця, стає цілком зрозумілим кількість фальсифікату Castrol , буквально захлеснула український ринок. Рівень підробок цього масла просто вражає. Рядовому автомобілісту фальсифікат не відрізниш від оригіналу. Видно, що хтось працює по-крупному, в промислових масштабах. Офіційний же Castrol з цією проблемою навіть не намагається боротися. Воно і зрозуміло, проблеми індіанців вождя не хвилюють. Чому? Тому що покупці продовжують купувати навіть масла-підробки. В інших б країнах з таким підходом бізнес б давно накрився мідним тазом, а у нас в Україні він успішно працює. Так навіщо європейському мільярдерові дбатиме про українську покупця, якщо цей самий покупець готовий купити будь-яку рідину, аби з європейським лейблом?

Ви і далі горите бажанням платити нечувані суми за курсом долара за російські масла з наклейками від «провідних європейських виробників»?

До чого призведе економічний бойкот Castrol, Aral, BP і Shell в Україні, якщо ми все-таки зможемо його влаштувати. {5 }

До зміни «вкрай стурбованого» європейського бізнесу та уряду в нашу користь. Хочуть джентльмени з Європи працювати на нашому ринку моторних масел, нехай будують заводи в Україні і створюють нові робочі місця для наших громадян. Розбитий російськими «Градами» Донецьк піднімати потрібно не «крайньої стурбованістю», а новими робочими місцями і гідною зарплатою. А набір робітників в українські виробничі підрозділи Castrol, Aral, BP і Shell на зарплати, хоч наполовину наближені до європейських стандартів, за дві секунди виметуть з голів донецьких шахтарів, металургів та інших представників робітничого класу божевільні ідеї про путінському російською світі. Але чи готові до такого освоєння українського ринку наші «вкрай стурбовані» європейські партнери? Поки на те не схоже.

Платити чи не платити втридорога за масла сумнівної якості, які реально виробляє ворог, лише тому, що на каністрах красується знак європейського бренду, вирішувати, звичайно ж, українському покупцю, тобто, кожному з нас. Але вже дуже ця ситуація нагадує слова з пісні лисиці Аліси та кота Базиліо в знаменитому фільмі «Пригоди Буратіно»:

Доки є на світі дурні,

Обманом жити нам, стало бути, з руки.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Николай Шевченко 16.07.2015 17:13

Хорошая статья с правильным посылом! Транснациональные компании размещают производства все больше на восток, что означает для особенно украинского конечного потребителя все более высокий риск покупки маслопродукта непонятного качества но в канистре с громким названием... НО! Позволю не согласиться с автором статьи в том что, нельзя ставить в одну линейку все перечисленные в статье бренды. Если есть конкретные факты по Castrol - ну что же будем знать. А проинформирован - значит вооружен! А есть ли подобные факты по ARAL? С уважением Николай