Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Особливості газового ТО або навіщо міняти газові фільтри?

Перехід на газ врятував багатьох автомобілістів від попадання в гордий статус пішоходів. Газ вполовину дешевше бензину, і навіть якщо витрата його більше, ніж бензину або дизеля, все одно економія виходить пристойною, і для тих, хто багато їздить, ГБО завжди себе швидко окупає.

Є, звичайно, в газовому автомобілі свої особливості. Наприклад, специфічне ТО, пов'язане з обов'язковою заміною фільтрів скрапленого газу (рідкої фракції і паровий). Справа в тому, що на газовій магістралі завжди потрібно встановлювати два фільтри: один - перед редуктором, інший - між редуктором і форсунками.

Якщо таке ТО ігнорувати, не тільки газобалонне обладнання, але і двигун швидко вийде з ладу. Причина в тому, що пропан-бутан, пропонований на АГЗС в Україні, досить специфічний ... Як це розуміти? Пояснимо докладніше.

Яким газом заправляють автомобілі в Україні?

Тільки за касовими документами на АГЗС можна дізнатися, який газ продає дана заправка. Найчастіше в цих документах зазначено:

* пропан технічний, зміст пропану не менше 75% (ПТ);

* суміш пропану технічного і бутану технічного, зміст бутану не більше 60% (СПБТ);

* бутан технічний, зміст бутану не менше 60% (БТ).

Все це гази, призначені для комунального споживання, відповідні ДСТУ 4047-2001 «Газі вуглеводневі скраплені паливні для комунально-побутового споживання». Для автомобільних двигунів, як мінімум, потрібен газ стандарту ГОСТ 27578-87 «Гази вуглеводневі зріджені для автомобільного транспорту». Це стандарт 1987 р, прийнятий в безповоротно канула в лету СРСР. Йому відповідали гази:

* пропан автомобільний (ПА);

* пропан-бутан автомобільний (ПБА).

Вимоги до автомобільного газу значно вище, ніж до комунального, він краще очищається, в ньому менше домішок, які забруднюють систему ГБО і шкодять роботі двигуна.

Виходить, що у нас в країні зараз немає стандарту для автомобільного газу. Здогадайтеся самі, чи є сам автомобільний газ на АГЗС? Деякі українські нафтопереробні підприємства б'ють себе в груди, заявляючи, що вони якраз виробляють автомобільний газ європейського стандарту EN 589-2008 (аналогічного ГОСТ 27578-87). Але скільки цього газу потрапляє на АГЗС - точно невідомо. Та й як розберешся, адже українського стандарту немає, значить, відзвітувати по виробництву такого газу практично неможливо.

Тому не дивно, що в газі, яким заправляють авто, багато домішок. Вони призводять до утворення нагару на клапанах і шкодять роботі форсунок. Проїхавши на такому газі тисяч 10, автомобіль неминуче потрапить на СТО через нестабільну роботу двигуна. Причина - забруднення мотора сміттям, який цілком природний для комунального газу. Чому виробники не очищають від нього газ? А, власне, навіщо? В такому гидке як він цілком відповідає стандарту комунального газу, а так як автомобільного стандарту у нас немає, то права споживача формально не порушені. J Та й чи розбирається споживач як газу? Йому аби подешевше. Ось і женуть нам комунальний газок на АГЗС, яким ми заправляємо авто. Виходить дешево і сердито.

Ситуація вимальовується не на користь газу ... Єдиний вихід для автомобілістів, які перейшли на ГБО, - тільки регулярне ТО.

Як проводити ТО газової системи?

Потрібно просто злити конденсат, поміняти обидва фільтра і, якщо необхідно, почистити і відкалібрувати форсунки. При своєчасному проведенні ТО і заміни фільтрів система не повинна потребувати частих чистках і калібрування форсунок.

Багато автомобілістів задають питання, як часто потрібно міняти газові фільтри? Все залежить від горезвісного якості газу. Різницю можна зрозуміти, звернувши увагу на тягу і роботу двигуна. Якщо машина йде легко, значить, газ терпимий, а якщо ж двигун працює туго, а повністю справна машина просто не тягне, значить, Ви заправилися, м'яко скажемо, невдало ... Чим більше ось таких невдалих заправок, тим менше ресурс фільтрів, і тим частіше потрібно робити ТО. Тому як саме такі випадки, коли газ дуже поганий, призводять до залипання клапанів і зниження пропускної здатності форсунок.

Заміна або чистка?

Часто водії намагаються економити на покупці нових газових фільтрів і просто чистять старі. Прочищення малоефективна. Порахуйте, що Вам обійдеться дорожче, покупка нових фільтрів або ремонт двигуна, і Ви самі приймете правильне в плані економії рішення.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...