Семіступка в автомобілях VW, Audi, SEAT, Skoda і Porsche, як сумна казка з нещасливим кінцем, коли герої щосили намагалися врятувати принцесу, але зло виявилося сильнішим , і принцеса, яка повинна була перетворитися в красуню, так і залишилася страшненькою ... так і тут. У 2011 році болюче питання працездатності DQ200 ніби як вирішувалося: інженери VW внесли конструктивні зміни в зчеплення, важіль приводу вичавного підшипника, навіть поміняли програмне забезпечення нового блоку Mechatronic. Але все ж DSG 7, іменована DQ200, так і залишилася коробкою, яка лідирує за кількістю дізлайков.
Одна з часто виникаючих помилок DSG 7 - P174C. Основні симптоми - при установці селектора в положення D або R відбувається сильне падіння частоти обертання двигуна. Може трапитися, що навіть при запуску мотора або на повному ходу ні з того ні з сього раптом включається аварійний режим. Якщо ви вимкнете запалення, а потім увімкніть його заново, проблема може вирішитися, але на жаль, тільки тимчасово.
Розшифровується така біда як електрична несправність (Valve 1 in Transmission Part 2: Electrical malfunction). Деякі водії намагаються впоратися з проблемою самостійно, але все марно. Буває, що до нас приїжджають вже після того, як гарненько намучилися. Чого тільки люди не роблять: знімають Mechatronic, відокремлюють плату від корпусу, прозванивают соленоїди і доріжки контактних майданчиків - ніби все в нормі, а машина не їде ...
За відгуками, таке може трапитися в основному після 10 тисяч км пробігу, але буває, що до нас потрапляють після 100 тисяч, а іноді і після 1,5 ... Від чого залежить? Від того, хто як їздить і кому як пощастило або не пощастило з коробкою.
Якщо у вас трапилася така біда, не витрачайте даремно час і сили. Помилка P174C діагностується лише на спеціальному обладнанні і не усувається самостійно. Рішення одне - заміна блоку мехатроніка. У скільки це вам виллється? Рахуємо: 400 у.е - вартість Mechatronic, роботи по заміні - 50 у.о, 3 літри олії - орієнтовно 30 у.о. Разом: 480 у.е.
Ми ні в якому разі не будемо намагатися пом'якшити тяжкість провини інженерів-розробників цієї «чудо-коробки», їх дітище вийшло справжнім монстром і стало нічним кошмаром багатьох автомобілістів, які після знайомства з DQ200 назавжди зареклися сідати за кермо будь-яких машин VW. Однак, якщо вже ви купили автомобіль з DSG 7 , то чим дбайливіше будете ставитися до нього, тим довше проживе ваша коробка.
Отже, запам'ятайте 6 правил їзди на авто з коробкою DSG 7 (DQ200).
Чи не стартуйте з місця різко. Набирайте швидкість плавно і так само плавно гальмуйте.
Завжди прогрівайте машину вранці, а якщо за бортом -10 °, то це і зовсім must have.
Якщо потрапили в пробку, перейдіть в режим N, бажано це робити навіть на світлофорі, не стійте на передачу, DSG 7 не виносить цього.
Як можна рідше використовуйте режим S.
Якщо ви застрягли в заметі або в бруду, включите 1-ю передачу і стежте за тим, щоб при пробуксовці не включає 2-я, бережіть шестерінки, зітре, ремонт обійдеться скільки, чи не зрадієте.
У подорожах на великі відстані періодично давайте коробці відпочинок, щоб вона не перегрівалася.
Ну ось і все. Нехай ваша коробка працює довго і не ламається. А якщо що, ми завжди готові допомогти.
Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті
Коментарів поки немає...