Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Про сервісному періоді і масляних секрети

У описах моторних масел ми часто читаємо про те, що виробники збільшили сервісний період своїх продуктів до неймовірних термінів. Є чимало сучасних масел, сервісний інтервал яких 50, 70 і навіть 100 тисяч км пробігу. Чи можна так довго їздити на одному маслі?

Знайомлячись з описами моторних масел, слід постійно пам'ятати про те, що це рекламні матеріали. Звичайно, вони засновані на цілком реальні властивості продуктів і при тестуванні на стендах всі заявлені якості підтверджуються. Однак, варто розуміти, що стендові випробування і траса - це абсолютно різні умови. Також варто враховувати індивідуальний стиль водіння, а ще особливості наших доріг і якість нашого палива.

У пошуках золотого сервісного періоду

Багатьох автомобілістів цікавить питання, як розрахувати сервісний період моторного масла для свого двигуна? Міняти частіше - це, звичайно ж, непогано, проте хороші масла зараз недешеві, а заливати погані - собі дорожче. Так як же знайти золоту середину?

Все починається з бази

Купуючи масло, звертайте увагу на базову основу. Вона може бути мінеральною, напівсинтетичній, гидрокрекинговиє або повністю синтетичною. Термін експлуатації мінеральних масел невеликий, в середньому, їх потрібно міняти через 5 тисяч км пробігу. Нафтова (мінеральна база) дуже чутлива до перепадів температур. Поріг її застигання досить високий, тому, якщо заміна масла випала напередодні зими, то мінеральне масло лити не варто, краще вибрати напівсинтетику або повну синтетику з хорошою низькотемпературної стійкістю. Такий показник, як індекс в'язкості в мінеральних маслах невеликий, а від нього залежить високотемпературна стійкість. Чим вище індекс в'язкості масла, тим менше воно розріджується при нагріванні, і тим міцніше захисна плівка до розриву. Потрібний індекс в'язкості в мінеральних маслах досягається за рахунок спеціальних присадок. Але вони досить швидко спрацьовуються, і масло втрачає свої захисні властивості.

Інша справа - повністю синтетичні і естеровій основи. Це масла IV і V груп. У них дуже висока стійкість до високо- і низькотемпературного режимам, тому саме такі масла рекомендовані для спортивних автомобілів. Напівсинтетичні і гидрокрекинговиє основи (HC-синтетичні) - це помежуточний варіант між синтетикою і мінералкою. Вони більш стійкі, ніж мінеральні, і при цьому вартість їх нижче синтетики. HC-технологія наділила базові основи відмінними синтетичними властивостями, проте ці масла не можна поставити в один ряд з full synthetic oil.

Сітнетіческіе ПАТ і естеровій основи дуже стійкі як до температурних режимів, так і до процесів окислення. Тому вони не втрачають своїх властивостей при перепадах температур і можуть служити вдвічі і втричі довше, ніж мінеральні.

І все ж, навіть самі виробники, заявляючи про чудових якостях масел Longlife, уточнюють, що заміна рекомендована відповідно приписів автоконцернів. Тобто щодо заміни масла завжди орієнтуйтеся на приписи автовиробника по догляду за двигуном, зазначені в мануалі.

Ще один фактор, який сильно впливає на сервісний період - умови експлуатації автомобіля. Виробники моторних масел, розраховують сервісний період, виходячи з нормальних умов експлуатації автомобіля. Реальні ж умови часто не нормальні, а важкі.

Які умови можна назвати важкими для двигуна

Найважча життя для звичайного автомобільного двигуна не на трасі, а в місті. Поїздки на короткі дистанції, режим «старт-стоп», пробки - все це зношує двигун набагато сильніше, ніж багатокілометрові поїздки по трасах. Любителі спортивного стилю їзди також піддають свій двигун сильним випробуванням. Якщо Ваш автомобіль працює саме так, то це і є важкі умови, при яких будь-яке масло старіє швидше зазначеного терміну. ​​

Але і це ще не всі фактори, які потрібно враховувати при розрахунку свого сервісного інтервалу.

Паливо впливає на термін заміни масла не менше, ніж умови експлуатації. Якісне пальне, яким заправляються зарубіжні автомобілісти в Європі і розвинених країнах Близького Сходу, якісно згорає без залишку. У нашому пальному міститься багато металовмісних присадок, а також свинцю і ацетону. Масло, насичене металлосодержащими добавками, стає небезпечним для двигуна і замість захисту від зносу, навпаки, прискорює його і стає причиною капремонту. Тому на нашому паливі моторне масло не проїздить 50 тис. Км.

Чистий дорога - не просто приємна для автомобілістів і пасажирів, вона сприяє більш тривалому сервісного періоду моторного масла. Якщо ж Ви - любитель лісових пікніків, поїздок по полях і сільському бездоріжжю, значить, міняти масло доведеться частіше, так як воно буде забруднюватися швидше, ніж у автомобілістів, які їздять по чистим трасах. {3 }

Отже, як же визначити свій золотий сервісний інтервал?

Рекомендують при виборі синтетичного масла вказаний рекомендований період ділити навпіл. При цьому робити знижку на те, що паливо у нас погане, умови - важкі, дороги брудні. Ну а про стиль їзди судити тільки Вам.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...