Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

«Незабутні враження» або обережно, contcert.ua!

Вирішили піти на концерт? Немає нічого простіше! У будь-який зручний час дня чи ночі зайшли на сайт, вибрали вільні місця в залі, натиснули кнопку «купити», оплатили з карти. Усе. До речі, вже давно ніхто не роздруковує квитки. Навіщо зайві папірці? Паперові квитки - минуле століття. Сьогодні пройти в зал можна за номером або навіть QR коду. Ось вони, переваги сучасних технологій! У ХХI столітті живемо, як не як! Ви теж так думаєте? Ну, в цілому то все правильно, тільки не для contcert.ua ...

Шоу на мільйон

Сьогодні шоубіз - одна з найприбутковіших галузей світової економіки. В цьому немає нічого поганого. Артисти світового рівня дійсно створюють феєричні шоу, здатні занурити вас в неймовірну атмосферу релаксу та ейфорії. Це яскраві враження, за які варто платити гроші.

На видовищних шоу та любові фанатів до зірок сцени організатори концертів заробляють великі гроші, адже ціна за один квиток може легко перевищувати розмір мінімальної зарплати в будь-якій країні. Здавалося б, при такій вартості квитків компанії-організатори концертів повинні плекати кожного глядача, адже в Україні людей, готових платити тисячі гривень за один квиток, не так вже й багато, а конкуренти не дрімають ... Якщо, звичайно, ці конкуренти є. Але коли у тебе все то пара-трійка конкурентів, хоча, які там вони конкуренти, по суті, всі свої, то які можуть бути проблеми? Казка про «Золотому ключику» як то кажуть, брехня, та в ній - натяк, і якісь «добрі молодці» давно витягли урок з того, що при такому розкладі на ринку можна непогано заробити. Рентабельність величезна, а ризиків практично ніяких. Загалом, все шляхом. Про сервіс для глядачів можна і зовсім не паритися. Глядач буде завжди, адже йому діватися нікуди. Він за замовчуванням погодиться з будь-якими умовами, починаючи від набутих, як шпроти в банці, фан-зон, і закінчуючи горе-сервісом, коли гроші за квиток з вас беруть, але на шоу не пускають ... Так-так, буває і таке. На concert.ua подібні ситуації - не рідкість.

Так було і 25 лютого, коли до Києва приїжджав Armin Van Buuren (Армін ван Бюрен), голландський музикант, продюсер, один з кращих діджеїв світу. Про це шоу говорили, що такого ви не побачите більше ніде. І це було правдою.

Як мама двох дітей на концерт ходила або історія блукання 1695 гривень

Сказати, що Оксані, звичайному київському підприємцю, мамі двох дітей, хотілося потрапити на шоу Армін ван Бюрена - це нічого не сказати ... Вони з чоловіком давно планували потрапити на це грандіозне шоу. Однак, справи сімейні і робітники не відпускали. Тому заздалегідь купили квиток тільки Сергію. Оксана ж вирішила, що приєднається, купивши квиток в фан-зоні, якщо вдасться знайти няню на цей вечір для малюків. Зрозуміти молодих людей можна, вартість квитка на шоу Armin Van Buuren - відчутна сума для сім'ї з двома дітьми. І ризикувати нею, в разі, якщо не вийде сходити на концерт, зовсім не з руки.

Як люблять повторювати езотерики, якщо твоє бажання щире і дуже сильне, Всесвіт почує тебе. І ось 24 лютого відбулося диво: всі робочі питання вирішилися, а няня, якій можна було довірити на один вечір своїх малюків, таки знайшлася. Оксана миттєво зайшла на сайт concert.ua і купила бажаний квиток, сплативши 1695 грн за можливість потанцювати в фан-зоні. Система відразу ж прийняла гроші, але на пошту прийшов не квиток, а тільки номер замовлення ... спроба зайти в «особистий кабіні» на сайті увінчалася провалом, сайт concert.ua, як виявилося не зовсім працює. «Ну й добре, - подумала Оксана! - Не буду втрачати час на зайві дзвінки. Як добре, що ми живемо в ХХI столітті - перевірять на місці, побачать, що квиток оплачений, і ніяких проблем ». Щаслива мама дала останні розпорядження няні, поцілувала дітей і села в таксі, яке швидко домчало її до Київського Міжнародного виставкового центру. Біля входу її вже чекав чоловік Сергій. Однак в зал Оксану не пустили ... Пояснення, що квитка на електронну пошту вона не отримала, але є номер замовлення і підтвердження, що він був оплачений, не діяли. Потрібен квиток, твердили їй на вході контролери. Прохання запросити адміністратора також не увінчалися результатом. Сайт concert.ua безнадійно завис, перевірити надходження грошей ніхто не зміг, і нещасливий квиток так на пошту і не прийшов ... Народ вже щосили насолоджувався шоу, в той час, коли Оксана з чоловіком все ще спілкувалися з представниками адміністрації з приводу сплаченого, але так і неодержаного квитка. Коли стало зрозуміло, що XXI століття для службовців concert.ua ще так і не настав, і дізнатися, чи поступила оплата за квиток, завдання рівня «місія нездійсненна», пригніченою подружжю довелося проводити цей вечір порізно, залишивши, до речі, свої 1 695 грн сімейного бюджету на рахунку concert.ua. Оксана поїхала назад додому. Настрій у чоловіка з дружиною було надовго зіпсовано ... Феєричний відпочинок в неймовірною атмосфері шоу Armin Van Buuren накрився мідним тазом ...

Show must go on

Приїхавши додому, Оксана звернулася до адміністрації concert.ua з проханням повернути вартість неотриманого квитка. Але виявилося, що concert.ua вміє тільки миттєво брати гроші. А далі, як то кажуть, проблеми індіанців вождя не хвилюють. Мало того, що організація абсолютно не піклується про виконання своїх зобов'язань, не підтримує сайт в доступному стані, так виявилося, що вона ще й повертати гроші не збирається ... На численні запити щодо повернення грошей Оксані кожен раз якісь службовці відповідали, що очікують відповідь від організаторів. Причому Саме тут організатори, адже купили квиток не у них, а саме у concert.ua. На питання чому немає можливості зайти в «особистий кабінет» на сайті, тиша. Тільки через тиждень менеджер вислав посилання з можливістю, зайти в «особистий кабінет», і УРААА-квиток смиренно там знаходиться. Всього-то делов, якщо б нормально, працював сайт concert.ua, то і квиток був би в доступності. Другий тиждень, після того як знайшовся квиток, Оксані твердили, мовляв тепер, перевіряємо штрих код .... Сергій уже змирився з втратою 1695 гривень, друзі переконували Оксану кинути це безнадійна справа, мовляв, ну розвели, з ким не буває. Друзі навіть поділилися своєю концертною історією, яка у них теж сталася з concert.ua, але тільки в 2015 році. Тоді вийшло так, що організований концерт російської групи просто не відбувся, а гроші за продані квитки так і не повернули. Оксана ж твердо вирішила, що платити тисяча шістсот дев'яносто п'ять грн за зіпсований настрій не буде, і вона будь-що-будь поверне свої гроші.

Після більш двотижневої нервування і численної переписки на аж ніяк не культурні теми з представниками concert.ua гроші таки повернули. Мало того, від імені директора компанія навіть вибачилася, що чимало здивувало Оксану. Сказати нічого, повернення грошей і особистого листа директора з вибаченнями таки трохи знизили той рівень негативу, який накопичився у постраждалої від горе-сервісу клієнтки. Здавалося б, у чому проблема, адже у історії happy end, гроші повернули, вибачилися, навіщо обурюватися?

А давайте подумаємо. З вини concert.ua людина замість відпочинку, задоволення та приємних емоцій за свої ж гроші отримав стрес і розчарування, які запам'ятає назавжди. Мало того, ситуація з поверненням грошей отруїла жінці 2 тижні життя, забрала її дорогоцінний час, який міг бути витрачений на двох маленьких дітей. Хіба це сервіс?

Невже фірма, що займається організацією шоу зірок світового рівня, не може налагодити цілодобову технічну підтримку сайту і навчити таки своїх службовців перевіряти надходження грошей на рахунок, адже виконати сьогодні таку нехитру роботу може навіть школяр, для цього не потрібно спеціальної освіти. Чому під час проведення шоу, коли приїжджають глядачі, не працює жоден представник concert.ua? Раз виконання послуг може бути надано тільки в конкретні день і час, потрудіться в цей день організувати цілодобову підтримку, щоб клієнти, які платять гроші, могли таки отримати ваші послуги, а не проблеми на свою голову. Невже ви вважаєте, що людина, яка платить за право перебування в фан-зоні 1 695 грн, не заслужив цього? І ще, невже гроші, отримані за ненадані послуги, повинні повертатися два тижні? Чому не зробити цього вже на наступний день?

Що й казати, а після цієї історії Оксана з Сергієм і всі їхні знайомі, які обожнюють видовищні шоу, перед тим, як купувати квитки сто разів подумають, чи варто зв'язуватися з concert.ua або краще обійти стороною такий горе-сервіс і знайти собі іншу розвагу, зберігши свій час, гроші і нервові клітини, які, як відомо, не відновлюються.

Ну ось, по суті, і все. Історію про «незабутні враження», двотижневої нервування і блукання 1695 гривень можна вважати закінченою. Шкода тільки, що далі будуть інші історії, схожі на цю ... Дуже хочеться побажати, щоб ви в них не потрапляли.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Нина 06.10.2017 11:39

Хотела с детьми сходить на мюзикл Дім таемничих пригод и соответственно думала заказать билеты через concert.ua. Но после прочитанного воздержусь от покупки билетов через таких посредников