ІСТИННЕ ОСОБА КОМПАНІЇ HAMMER І ТАЄМНИЦІ IDEMITSU В УКРАЇНІ (ЧАСТИНА II)
Чесно, навіть не уявляв, що стандартний процес вивчення продукції виллється в скандал, який доведе до розриву відносин з партнером.
Я - Андрій Платонов, власник ad-oil.com.ua, двох офлайнових магазинів в Києві. На ринку моторних масел працюю з 2009 року, заслужив гарну репутацію. Багато хто знає особисто мене як людини, що розбирається в оліях і вміє відповідати за якість товару, що продається в моїх магазинах. Adoil Expert oil (ad-oil.com.ua), - сертифікований дилер більше 30 відомих брендів в Україні.
За всі ці роки ніхто з покупців не скаже, що в магазинах Adoil Expert oil продають те, що їм вигідніше. Принцип нашої роботи - правильний підбір того масла, яке підходить автомобілю. Ми продаємо те, що вам потрібно купити, а не те, що нам потрібно продати. Власне, тому мій бізнес зазнав кризи і успішний донині.
Будучи затятим противником фальсифікату, я борюся з ним усіма доступними законними методами. Перейдіть по посиланню СТОПФЕЙК , і побачите мнооооого корисної інформації, а головне, знайдете відповідь на питання, що не угробити двигун свого автомобіля.
Коли я працюю з якимось брендом, то повинен бути впевнений на всі сто, що торгую якісною олією. Тому завжди ретельно вивчаю інформацію про продукцію, торгову марку, виробника, про те, звідки везе товар, на якому заводі його роблять, які є документи, що підтверджують якість. Вважаю, що дистриб'ютор повинен це знати. В іншому випадку відповідати за якість товару він не може, а це значить, що його бізнес потрапить у групу ризику.
Ти пам'ятаєш, як все починалося ...
А власне, через що питання-то виник? Розповідаю. Я зацікавився брендом Idemitsu. Всі, хто зі мною працює, знають, питання ціни - не основний. Головне - якість товару, яким я торгую, тому що я не продаю г-но, це принцип.
Вивчаючи інформацію про моторному маслі Idemitsu, я натрапив на деякі дивні речі. Наприклад, повна відсутність даних про продукцію на офіційному сайті Idemitsu ( http://www.idemitsu.com/ ). Задав питання бренд-менеджеру Hammer, на що він мені відповів, мовляв, такий напрямок як виробництво моторних масел для гіганта рівня Idemitsu Kosan Co. Ltd настільки несуттєво, що вони не розміщують інформацію про це на своєму сайті. Відповідь викликав сумніви. Як так? Castrol розміщує, і Mobil, і Fuchs, і Total, а Idemitsu - немає. Цікаво, з чого б? Крім того, виявилося, що лінійка масел Idemitsu дуже мала. Теж дивно. Навіщо гігантові вкладати кошти в такий несуттєвий проект, адже в місті Чіба японці побудували величезний завод з переробки нафтопродуктів, бездоганне підприємство по всім параметрам, як з точки зору якості продукції, так і з точки зору безпеки та екології. Тут, до речі, вони випускають базові масла. Але ось про кінцевий продукт, лінійках мотоциклетних та автомобільних масел, Idemitsu чомусь не говорять ... Потрібно уточнити, вирішив я, і хотів зустрітися з представником Hammer. Дзвоню бренд-менеджеру Володимиру, кажу, мовляв, не можу я знайти відповіді на свої питання. Гризе мене сумнів в походженні кінцевої продукції, що щось не впевнений я. Приїжджайте, будемо разом розбиратися. Ви як професіонал мені все розкажете і покажете. Домовилися. Володимир пообіцяв приїхати на наступний день. Однак вранці він подзвонив і скасував зустріч під приводом, що йому просто нецікаво ...
Позиція Володимира Шалатоніна була не менше дивною, ніж відсутність інформації на www.idemitsu.com . Як так? Дилери та дистриб'ютори - це завжди VIP торгових представництв. Саме від них залежать роздрібні продажі і, врешті-решт, сама присутність товару на ринку. Переконувати дистриб'юторів в якості товару, надавати їм максимум інформації - основне завдання бренд-менеджерів торгових компаній. Хто намагається водити за ніс дилерів і дистриб'юторів , просто вилітає з ринку, питання тільки в тому, коли, трохи раніше, або трохи пізніше. Невже людина не розуміє суті своєї роботи, адже він - обличчя компанії? Або, можливо, причина в іншому, і я задав дуже незручні для Hammer питання?
Хтось інший просто б плюнув на це, і зі словами, раз ви навіть персонал набрати нездатні, самі і продавайте своє масло, забув би про цю тему. Однак у мене ситуація викликала питання, які вимагали обов'язкових відповідей. Ще б пак, адже я сам і багато моїх друзів їздимо на ЯПОНСЬКИХ АВТО, в які рекомендують заливати саме японські масла, а Hammer і зовсім позиціонує Idemitsu як масла першої заливки ...
Про всіх сумнівах, питаннях і припущеннях я написав на своєму сайті в статті « Якісь же масла нам заливають в Тойоту? Самурайський питання ». Цю ж тему підняв в інтерв'ю на радіо « Європа Плюс ».
Що з особою?
І раптом після тритижневого мовчання, замість пояснень і доказів походження товару Idemitsu, бренд-менеджер Володимир Шалатонін впадає в лють, пише грубий коментар під записом програми на «Європа Плюс», ображає мене, переходить на особистості , для чогось згадуючи навіть членів моєї сім'ї ... Що сталося з лицем ТОВ «Хаммер»? Чому найманий співробітник поводиться так? Ображає партнера свого роботодавця, виливає на загальний огляд своє особисте, до речі, дуже недалеке і примітивне уявлення про чужому бізнесі. Ну, я, звичайно ж не буду опускатися до рівня Володі Шалатоніна з ТОВ «Хаммер», а лише поясню йому, що в моє діло інвестовані кошти. І тільки в той магазин, який він вважає яткою, вкладена чимала сума.
Але все ж, який такий секрет таїть моторне масло Idemitsu, що бренд-менеджер просто впадає в сказ від декількох правильних питань?
Куди ти ведеш нас, Сусанін-герой?
У своїх коментарях на YouTube Володимир під різними фейковий іменами просто зі шкіри геть лізе, щоб довести, мовляв, Андрій Платонов просто не зміг знайти інформацію на сайті. Але вона там є, ось же, дивіться! Нічого не нагадує? Десь ми вже чули про таку тактику ... Сильно нагадує російську казку про бандерівців ... Коли ніхто їх не бачить, але вони там є ...
Отже, дивимося, куди ж веде нас Володимир Шалатонін. А відправляє він нас по посиланню http://www.idemitsu.com/ і коментує це так: «На головних сторінках свого глобального сайту http://www.idemitsu.com/ японці публікують «стратегічно важливу», на їх погляд, інформацію по напрямку руху компанії в цілому ».
Заходимо, дивимося.
Відразу звертаємо увагу на розділи: Products & Services, а далі - Lubricants.
Розділ Lubricants розбитий за напрямками, що логічно, адже мастильних матеріалів багато, і всі вони виконують різні завдання. Ми бачимо, що Idemitsu виробляє масла для морських судів, трансмісійні рідини, групи промислових масел і мастил. Але разом з тим також бачимо, що ніяких моторних масел немає ... Принаймні, я їх не бачу. Якщо хто бачить, буду дуже вдячний, якщо покаже, де ж вони ховаються, ці горезвісні моторні масла.
Далі Володимир Шалатонін пише: «Знаходимо в правому верхньому куті Global Network. Клацають на нього: http://www.idemitsu.com/global/index.html . Бачимо список регіонів, в яких представлений бізнес. Заходимо, наприклад, в Південно - Східну Азію: http://www.idemitsu.com/global/offices/south_east_asia.html ». Зайшов. Дивлюся.
Так, дійсно у Idemitsu є дуже багато партнерів в азіатських країнах, які займаються вугіллям, електронікою та нафтопродуктами, зокрема кілька китайських і тайваньських компаній пов'язані з мастильними матеріалами. Моторні масла Idemitsu я знайшов в Тайвані на сайті http://www.idemitsu.com.tw/ і Китаї, дивимося тут, http://www.idemitsu.com.cn/lube/ qcyy.php . Однак, ця продукція відрізняється від тієї, яку продає нам Hammer, ... А лінійки Zepro і зовсім немає. Чому? Розбираємося.
Раз вже Володимир Шалатонін таки зглянувся до пояснення, де потрібно шукати, я пішов його раді і зайшов в розділ http://www.idemitsu.com/global/offices/c_europe_russia.html # jump05 , тобто туди, де вказані компанії-представництва і партнери Idemitsu в Європі і Росії. І що ж я побачив? Виявляється, українського представництва у Idemitsu немає. Але є представництво в Росії http://idemitsu.ru/ . А ось з цього моменту детальніше. На сайті представлені обидві лінійки моторних масел Idemitsu і Zepro і асортимент один в один повторює пропозицію в Україні.
На російському сайті про лінійці Idemitsu в пластиковій тарі сказано, що продукція виробляється в Таїланді і В'єтнамі. А ось про Zepro йдеться як про товар преміум класу, виробленому в Японії.
Росіяни, до речі, заздалегідь подбали про різних питаннях, не на жарт бентежачих споживача. Вони знайшли пояснення як відсутності »не японського" штрих-коду на товарі, так і присутності російської етикетці на каністрах. Можливо, російські споживачі і повірять цьому, але ми з вами вже добре знаємо, які казки вміють складати в Москві, не вперше чуємо, тому російський сайт вважаємо не найвірогіднішим джерелом інформації. :)
А чи був хлопчик, або риба гниє з голови
У коментарях Володя Шалатонін обурюється виступом технічного директора Adoil Expert oil на радіо «Європа Плюс». Він пише, що, нібито, наше публічна заява стало для нього несподіванкою ... Але ж це просто нахабне брехня. Скажу більше, про виступ було відомо всій компанії «Хаммер», починаючи від директорів, а їх в ТОВ «Хаммер» не один, і закінчуючи недалеким бренд-менеджером Володею, який, будучи особою фірми, дозволяє собі оцінювати обсяги чужого бізнесу, вимірюючи його площами кіосків. При цьому ніхто з ТОВ «Хаммер» не потрудився дізнатися, в чому причина, все вирішили зайняти позицію страуса.
І тут я подумав, а в Вові Шалатоніне криється причина? Може, його просто поставили віддуватися? Адже це теж спосіб вирішення проблем. Зіткнувшись з неприємними запитаннями, легше не відповідати самому, а спихнути труднощі на найманого менеджера. Розрулити - відмінно, а немає - повісити на нього всіх собак, а після - показово звільнити. Далі взяти на це місце нового бренд-менеджера, благо, ринок праці такими «фахівцями» переповнений, і працювати собі, як і раніше, що не парячись. Будуть питання? А це не до нас, це до хлопчика Вові, а Вова давно звільнений, про нього давним-давно забули. Та й чи був хлопчик? ..
Що це я все про Вові та про Вові? Адже, якщо проаналізувати наше співробітництво з ТОВ «Хаммер», а працювали ми, до речі, не місяць і не два, то що виходить? Виходить, що Вова Шалатонін з його обурливим поведінкою - це не випадкова помилка компанії, це результат її діяльності, якщо не сказати більше, принцип роботи організації.
Почнемо з того, що ми закуповували у ТОВ «Хаммер» масла Meguin і Areca. І ось що завжди вражало. Як можна торгувати такими товарами і зовсім не цікавитися допусками? За весь час співробітництва саме ми, ad-oil.com.ua, завжди коректували інформацію, акцентуючи увагу менеджерів ТОВ «Хаммер» на важливих технічних нюансах. Виходить парадокс, не представник торгової марки навчає представника роздробу, а навпаки ... До речі, якщо з цього приводу керівництва ТОВ «Хаммер» знайдеться що сказати, я готовий вислухати.
Цікаво тільки, «Хаммер» і справді вважають, що можна ось так працювати на ринку, де і без них тісно? Якщо торгувати неоригінальними маслами, то чому б і ні? Тут можна все, сьогодні тут повне беззаконня. Але з дійсно якісним продуктом відомих брендів таке не пройде.
І тут знову спливає історія горезвісного Idemistu. Візьмемо, наприклад, ціну. Знижка, яку дає ТОВ «Хаммер» оптовикам, становить 25%. Для нас, Adoil Expert oil, незалежно від продажів, вона становила 30%. При великому опті - 36%. Погодьтеся, чисто для заробітку знижка непогана. При тому, що з всесвітньо відомими брендами можна працювати всього навсього з 5% маржею ... А тепер приплюсуйте витрати на логістику, податки, зарплати директорам і менеджерам, утримання офісу, власний прибуток кількох власників ТОВ «Хаммер» ... Виходить, що закупівельна ціна масла Idemistu зовсім не відповідає категорії дорогих брендів для дорогих японських автомобілів ... Знову таки, я ні в чому не звинувачую, але факти наводять на роздуми ...
Звідки маслішко?
А тепер подивіться, яка поетична картина у нас вимальовується, майже як у Некрасова: «Звідки дровишки?» - З лісу, звісно ». Згадуючи великого класика, хочеться запитати в стилі його складу: звідки маслішко? З Росії, звісно? А інакше звідки ж йому у нас взятися, якщо в Україні у Idemitsu навіть представництва немає, і явно гігант Idemitsu Kosan Co. Ltd навіть гадки не має про існування української компанії ТОВ «Хаммер». А ось асортимент Idemitsu, який пропонує українським споживачам ТОВ «Хаммер», повністю ідентичний товару на http://idemitsu.ru/ .
Тобто коли в минулій статті я припустив, що у масла російський слід, то нітрохи не помилявся. У цього товару такі російські вуха, що приховати просто неможливо. Виходить, що ТОВ «Хаммер» торгує нічим іншим, як товаром окупанта. Ну, тут хто-хто, а я працювати з такою продукцією точно не буду і іншим не рекомендую. Це - не японський продукт, а товар окупанта. І на ньому повинен стояти саме таке клеймо.
Про першу заливку
І, до речі, про першу заливці. Чомусь ні на сайті Toyota, ні на Lexus, ні на інших сайтах японських, а також інших азіатських автомобільних брендів не написано, що масло першої заливки - це Idemitsu. Якщо сумніваєтеся, передзвоніть офіційного дилера виробника свого азіатського автомобіля і поставте це питання, також запитаєте в офіційному сервісному центрі. Гарантую, ніхто з них не скаже, що потрібно заливати Idemitsu, ні Toyota, ні Lexus, ні Mazda.
Що далі? А далі, як у «Що? Де? Коли? », Увагу - питання: що ж продається в залізних банках, на яких написано Idemitsu Zepro? Де дійсно ця рідина виробляється, і коли нам нарешті скажуть правду?
Очікуємо правильну відповідь. Час пішов.
P.S. Це не останній матеріал про моторних маслах Idemitsu в Україні. У наступній статті розглянемо, чим же торгують японці, а також акцентуємо увагу на право використання торгової марки. Цікаво, чи є таке право у ТОВ «Хаммер»?
Як кажуть у нас в Україні, далі буде.
Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті
Интересная статья, особенно про топ менеджеров компаний))))))) . Кстати на алибабе нашел занедорого банки идемитсу в свободной продаже. Ссылка ниже https://m.alibaba.com/product/60710303993/4L-engine-oil-can-with-metal.html?spm=a2706.7835515.1998800312.20.123b7879p2ghCg