Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Щоб Ваш акумулятор довго жив

Чому акумулятор одного і того ж бренду і ємності на однакових авто може служити як кілька років, так і кілька місяців? Виявляється, причина не в якості батареї, адже воно однакове, не в авто, а в догляді за АКБ. Давайте розберемося, що потрібно робити, щоб акумулятор служив довго.

Уявіть собі, що Ви купили новенький акумулятор: що робити, щоб не угробити його з самого початку?

Принісши новий АКБ в гараж, не поспішайте відразу ж підключати його. Нехай трохи постоїть. А Ви займіться тим, що перевірте рівень електроліту і його щільність, якщо, звичайно, Ваш акумулятор обслуговується. У зарядженої на 100% батареї щільність електроліту буде 1,27 - 1,28 г / см3. Відносно рівня, пам'ятайте, що електроліт обов'язково повинен покривати пластини. Якщо пластини видно, долийте дистильованої води.

Тепер про догляд за необслуговуваними акумуляторами. Назва «обслуговуються» говорить про те, що батарея не потребує доливання води і виміру щільності електроліту, однак вона потребує підзарядки. Зараз є не обслуговуються акумулятори з індикаторами рівня розрядки. Там все просто: загоряється червоний, жовтий або зелений - і стає зрозуміло, заряджати або Неможливо зарядити телефон. Якщо ж Ви купили АКБ без таких зручних маячків - теж не проблема. «Розумні» зарядні пристрої автоматично визначають рівень розрядки і підживлюють батарею до 100%.

Перед установкою і підключенням нового акумулятора обов'язково зробіть наступне!

1. Перевірте, що на корпусі відсутні тріщини, і електроліт з нього не випливає.

2. Якщо на клемах є білуватий або блакитнуватий наліт, очистіть його, щоб наліт не заважав нормальному проходженню струму. Але не беріть голими руками, сірчана кислота, яку містить цей наліт, не піде на користь вашому організму.

3. Дрібної наждачкою зачистите вивідні штирі і протріть їх ганчіркою. Одягніть клеми на штирі до упору і обережно затягніть болти клем так, щоб не вигнути штирі.

Контролюйте напруга

Встановивши акумулятор, перевірте напругу. На працюючому моторі індикатор напруги АКБ повинен показувати 13,8-14,2 В - це норма. При вимкненому двигуні без електронавантаження від додаткових приладів норма напруги 12.4-12.8 В.

Що робити, якщо акумулятор розряджений, а їхати треба терміново?

Закон підлості в дії - це коли Ваш акумулятор видихався повністю, а Вам терміново потрібно їхати. Рішення два: пускозарядний пристрій або інший автомобіль. Коли Ваше авто вдасться завести будь-яким з цих способів, його не можна глушити години 2-3, ну і, звичайно, як тільки приїдете на місце призначення, зарядіть акумулятор.

До речі, врахуйте, що в сучасній машині вся електроніка працює саме від АКБ, тому, якщо батарея розрядилася, то цілком природно, що може відбутися скидання налаштувань системи навігації. {4 }

Увага! Ніколи не пробуйте акумулятор на іскру! Це категорично заборонено і може призвести до вибуху.

Намагайтеся приділяти увагу акумулятора раз на місяць. Часу це займе небагато, але ресурс батареї триватиме істотно. А потрібно всього нічого: витріть бруд з батареї і зверніть увагу на рівень розрядки. Процедура така ж, як і для нової АКБ. Якщо Ви вирішили купити обслуговується акумулятор, відразу ж купите ареометр. Прилад копійчаний, але зате Ви завжди будете тримати рівень розряду під контролем, не допускаючи глибокої розрядки.

Мороз иль сонце? Що страшніше для акумулятора?

Ще один життєво важливий для акумулятора питання - кліматичний. Багато автомобілістів вважають, що батарея боїться тільки морозу, тому з приходом тепла розслаблюються. А дарма, адже для акумулятора тепло - добре, а спека - погано. При + 30-40 ° С акумулятор може закипіти, замкнути, роздутися і навіть вибухнути. Уникнути здуття і вибуху цілком реально. Потрібно просто регулярно прочищати повітропроводи, які забиваються брудом. Саме бруд в отворах призводить до того, що в спеку АКБ надувається і може вибухнути. Зміст акумулятора в чистоті допоможе йому пережити літню спеку, чи не доставивши Вам неприємних сюрпризів. Якщо Ви готуєте обслуговується АКБ до зими, обов'язково перевірте щільність і рівень електроліту. При потребі, долийте воду і зарядіть. І ще. Обов'язкова підзарядка потрібна акумулятора навесні ... «Чому ж навесні, а не взимку?» - запитають багато, - адже навесні кліматичні умови для автомобіля просто ідеальні - не холодно і не жарко. Все правильно. Краще температури для автомобіля, ніж в наших широтах в міжсезоння, дійсно, не знайти. І все ж, після зими акумулятор розрядиться, в середньому, на 5-15%, і якщо його не зарядити, то почався процес сульфатации активної маси призведе до осипання пластин, а це значить, до виходу з ладу батареї.

Що ж стосується автомобілістів, чиї машини працюють в таксі, а значить, в найважчих умовах, то їм слід купувати акумулятори трохи більшої місткості, ніж були встановлені спочатку, але при цьому не економити на хороших брендах. Також не потрібно боятися високих стартових струмів. Великий стартовий струм не зашкодить стартер. Напруга в акумуляторі не змінюється від того, більше стартовий струм, або менше. Тому великий стартовий струм всього лише допоможе швидко відновлюватися АКБ після старту в холодну пору року. Таким чином, Ви зможете продовжити життя акумулятора втричі і збільшити його ресурс, а значить, заощадити чималу суму.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...