Коли ви купуєте у нас продукцію Bosch, акумулятори , свічки запалювання , щітки склоочисника, системи бензинового і дизельного уприскування, світлотехніку , стартери-генератори , приводні ремені і акустичні системи , то завжди цікавитеся гарантією на товар. У 99% покупці, упевнившись в тому, що гарантія 12 місяців з дня продажу, заспокоюються і закривають це питання. Продукція Bosch давно займає лідерські позиції на ринку і заслуговує довіри. Рекламацій на неї практично не буває. Але все-таки ...
Якщо Ви хочете скористатися гарантійними зобов'язаннями виробника, надходити потрібно так:
1. Коли запчастина зламалася, і Ви підозрюєте в цьому провину виробника, тобто заводський брак, потрібно взяти чек, який підтверджує покупку запчастини Bosch, гарантійний талон і звернутися до точки продажу або до авторизованого СТО Bosch. Це можуть бути: «Бош Авто Сервіс», «Бош Дизель Сервіс», «Бош Дизель Центр». Адреси вказані на www.boschservice.com.ua. Найближчу офіційну СТО Вам підкажуть по телефону гарячої лінії Bosch 0 800 500 303.
2. У тому випадку, якщо висновок СТО Bosch Вас не влаштовує, і Ви наполягаєте на визнання заводський брак, зверніться будь-яким зручним способом в ДП «ДержавтотрансНДІпроект» до Брегіде Ф. М. Телефон в Києві 201-0806, e-mail: to
Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті
Коментарів поки немає...