Як водієві взимку потрібні теплі черевики, так колесам його авто - зимова гума. Якщо Ви збираєтеся їздити в місті, шипована гума не потрібна, вона тільки зашкодить. Звичайна зимова гума - відмінне рішення для міського транспорту. А ось за містом, при їзді по сільському бездоріжжю, де дороги не чистяться до самої весни, без шипованих шин доведеться туго. Тепер про шини, які, як ялинка - взимку і влітку одним кольором, тобто про всесезонной гумі. Чесно кажучи, всесезонки - не наш варіант, не для українського клімату. Вони гарні для, так званих, еврозім. При наших же морозах з них не буде толку взимку. (До речі, влітку нам всесезонки теж підходять, слабке зчеплення з дорогою). Також не радимо купувати б / у шини. Ви не заощадите, купуючи покришки, які вже були у використанні, в кращому випадку, витрати будуть однаковими, а ось безпеку постраждає і ризики на дорозі зростуть. У нас є відмінний вибір нових якісних шин за розумними цінами. Підбирайте і «перевзувайтеся» прямо на місці. Поруч з нами працює відмінне СТО.
Вирішити це питання допоможуть хороші склоочисники, з любов'ю звані в народі просто двірниками. Якщо Ваші двірники зносилися, краще до зимового сезону купити нові. А щоб вони служили довше, подбайте про те, щоб дощ і сніг не заліплювали вікна. Запасіться Склоомиваюча рідинами . Вони досить доступні за ціною, при цьому ефективно захищають скла і фари від кіптяви, дощу, бруду, снігу і льоду. Є рідини, які не замерзає до -80 ° С. Вони позбавлять вас від зайвої роботи і завжди забезпечать прекрасну видимість на дорозі. Подбайте також про те, щоб під рукою завжди був спрей-размораживатель замків . Коштує він буквально копійки, але взимку без нього часом просто ніяк.
Коли прийшов час міняти моторне масло, врахуйте, що синтетика практично невразлива для наших морозів. Ви заведете двигун з півоберту, якщо в нього залито якісне всесезонне синтетичне моторне масло . При покупці завжди звертайте увагу на низькотемпературні характеристики масла, враховуючи, що морози у нас іноді досягають навіть - 30 ° С.
Перевірте щільність і рівень електроліту. За необхідності, долийте воду і зарядіть. У разі, коли прийшов час міняти акумулятор, зробіть це восени, щоб взимку не залишитися кувати в заметі. Якщо Ваше авто працює в важких умовах, купіть батарею трохи більшої місткості, ніж його рідна. Орієнтуйтеся на акумулятори з великими стартовими струмами, вони швидше відновлюються взимку, тому такі батареї надійніше. Щоб захистити клеми акумулятора від окислення і корозії, обробіть їх силіконовим мастилом.
Щоб взимку не простуджуються у власному автомобілі, подбайте про те, щоб в ньому не було протягів. Перевірте ущільнювачі на склі, багажнику, дверях і усуньте всі щілини. Захистіть ущільнювачі від зносу на морозі, обробіть їх силіконовою змазкою . Вона утворює на поверхні водовідштовхувальний полімерний шар, запобігає обмерзання і замерзання ущільнювачів.
Якщо салон Вашого авто обігрівається пічкою, перевірте її на працюючому двигуні. Увімкніть на максимум. Тепло має піти миттєво. Причиною відсутності тепла часто буває, що засмітився радіатор опалення. Коли ж обігрів здійснює система клімат-контроль, причиною відсутності тепла може бути вийшов з ладу датчик температури.
Мокрий сніг, лід і сіль на дорогах - далеко не найкращі друзі будь-якого кузова. Захистити його від чинників, що прискорюють корозію, можуть сучасні захисні засоби. Обробіть кузов спеціальними мастиками або полиролями. У разі, якщо на ньому є подряпини, зафарбуйте їх. Це допоможе уникнути розвитку іржі в місцях пошкоджень.
Уважно огляньте диски на предмет тріщин і усуньте їх. Майбутні морози - неабияке випробування для металу, і сьогоднішні незарехтованние мікротріщини можуть тільки посилитися від перепаду температур. Чи відчуваєте, що диск «вісьмох» - здайте його в ремонт завчасно, в'їжджати в зиму потрібно красиво і безпечно, на ідеальних дисках.
Будь-яка дорога - серйозна леді, не любить жартів з гальмами. А зимова дорога - жорстке випробування, де компромісів просто не існує. Якщо Ви хоч трохи сумніваєтеся в своїх колодках, краще поміняйте їх на нові.
Пам'ятайте про те, що гальмівна рідина змінюється не рідше, ніж через 2 роки або 40 тис. Км пробігу, дивлячись що наступить раніше. Якщо ж Ви проїхали на своїй рідини 35 тис. Км, а попереду зима, краще її замінити, а не тягнути до 40 тисяч. Тим автомобілістам, хто заливає тільки мінеральну гальмівну рідину, радимо залишати свій автомобіль на зиму в гаражі. Мінеральні рідини застигають при -17 ° С, тому вони просто не підходять до кліматичних умов наших зим.
На завершення, рада тим, у кого карбюратор, а не інжектор. Запасіться аерозолем « Швидкий старт » і не бійтеся, що мотор може не завестися через сильні морози. Цей засіб допоможе запустити двигун з півоберта навіть при -30 ° С.
Готуйте свій автомобіль до зими і щасливих Вам доріг наступної зими!
Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті
Коментарів поки немає...