Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Ремонт стартера

(095)377-44-40, (073)377-44-40 вартість робіт від 150 гривень

Це деталь автомобільного механізму, без якого запуск транспортного засобу неможливий. Саме завдяки цьому елементу вдається запустити двигун, за допомогою розкручування колінчатого вала.

Стартер (самопусковий механізм або СМ), як і будь-які інші автомобільні вузли, мають обмежений ресурс. Приблизно до 200 тис. кілометрів пробігу ця деталь почне виходити з ладу.

Які ж бувають причини несправності СМ?

Не спрацьовує втягуюче реле (немає характерного клацання) – причин може бути декілька. Перша - це розрядилася акумуляторна батарея, а друга – замкнула обмотка цієї деталі через відрив дроту, електричного ланцюга, а також при виникненні проблеми з замком запалювання;

Самопуск обертається дуже швидко, а шатун не крутиться – це може говорити про поломку важеля запуску муфти чи муфта буксує. Є ймовірність, що зламалося провідне кільце або вийшов з ладу бендикс;

Втягуюче реле працює, але якір ледве обертається або зовсім відмовляється це робити. Це говорить про те, що сталося замикання щіток або вони зносилися;

Двигун ввімкнений, а стартер продовжує функціонувати - це значить, що відмовило втягуюче реле, не виходить із зачеплення шестерня.

Якщо під час роботи автомобіля стали з’являтися нехарактерні звуки, скрегіт при запуску СМ – необхідно подумати про діагностику та подальше відновлення деталі.

Які особливості ремонту стартера?

Для відновлення СМ знадобиться комплект гайкових ключів з гнучкими подовжувачами, вимірювальні прилади (мультиметр), запчастини для заміни (дуже часто виходять з ладу шестерні, щітки графітові). Для демонтажу треба користуватися оглядовою ямою для зручності проведення відновлювальних робіт під автомобілем.

Етапи проведення ремонту:

В деяких автомобілях підібратися до СМ нескладно, але у більшості автотранспортних засобів, він знаходиться під двигуном, що ускладнює його зняття. Перед тим, як зняти та оглянути СМ, його добре очищають;

Демонтаж. По-перше потрібно від’єднати мінусову клейму. Відповідними ключами відкрутити гайку кріплення проводки на втягуючому реле, зняти дріт, потім проробити те саме із гайкою фіксації плюсової клейми акумулятора та зняти дріт живлення самопуску. По-друге, скрутити дві гайки, за допомогою яких тримається СМ. Деталь можна знімати;

Перевірка та ремонт. Діагностика починається з візуального огляду деталі та знаходження зовнішніх пошкоджень. Для перевірки функціональності знятої запчастини необхідний заряджений акумулятор. До корпусу підключають масу, а для пошуку проблеми використовують позитивний дріт. Під час підключення «плюса» до контакту втягуючого реле воно активується та виштовхує бендикс. Якщо цього не відбулося, значить запчастину потрібно відремонтувати або замінити. При підключенні «плюса» до контакту, який знаходиться після цієї деталі, повинен ввімкнутися самопуск;

Бендикс. Шестерні бендиксу, які зчіпляються з шатуном піддаються тяжкому навантаженню. Через декілька років інтенсивних поїздок і зубці зчісуються, що призводить до прокручування шестерні. Вирішити цю проблему можливо за допомогою заміни бендикса чи вінця маховика;

Втягуюче реле. Спершу потрібно перевірити наявність пошкоджень, виміряти напругу, щоб визначити величину втрати, а далі перевірити цільність ізоляції на задній кришці. Опір обмотки повинен бути в межах 1-1,5 Ом. Якщо було виявлено проблему, тоді треба зняти кришку, замінити мідну пластину та контакти під нею;

Щітки. Необхідно заміряти опір, який виник між щіткотримачем та основною пластиною. Результат повинен прагнути до безкінечності. Висота щіток повинна бути не менше семи міліметрів. Коли графітові щітки зносилися, потрібно їх замінити;

Статор. Для початку, треба перевірити деталь на механічні пошкодження. В залежності від типу запчастини треба протестувати надійність посадки магнітів або наявність сплавлень, а також перевірити рівень опору обмотки (норма 10 кОм). Під час реконструкції масивного стартера вантажного транспорту необхідно контролювати стан проводки, тому потрібно зняти частину ізоляції;

Ротор. Оглядаючи якір можуть бути виявлені механічні або електричні пошкодження . Коли втулки СМ дуже зносилися, якір розхитується та зчіпляється за обмотку статора. У таких випадках ізоляція може пошкодитися. Колектор якора може розплавитися, якщо між ним та зношеними щітками втрачається щільний контакт і утворюється електрична дуга;

Кришки. Необхідно звернути увагу на те, чи не пошкоджені отвори для кріплення, визначити розміри проміжків та впевнитися у тому, що посадочні місця для втулок та підшипників не пошкоджені. Оглядаючи це потрібно впевнитися в цільності шлиців, вала та зірочок. При явних пошкодженнях, деталь замінюють.

Збірка та монтаж

Після ремонту та заміни необхідних деталей стартера, механізм збирають та встановлюють в оберненому порядку. Спочатку треба навісити його та закріпити двома гайками. Потім повертають на місце дроти живлення та закріпляють «плюс» клема акумулятора. Останні гайки будуть тримати дріт на втягуючому реле, після чого необхідно приєднати клему «мінус».з

Де можна вигідно замовити ремонт стартера в Києві?

Рекомендуємо завітати до нашого інтернет-сервісу ad-oil.com.ua, де ви зможете придбати високоякісні моторні масла та сервісні змазки, а також будь-які запчастини на автотранспортні засоби для різних моделей.

Більш того, якщо, ви зателефонуєте на вказані на нашому сайті  номери телефонів, наші спеціалісти допоможуть підібрати будь-яку деталь до вашого авто чи мотоциклу, а головне вони допоможуть вам оформити замовлення щодо ремонту стартера.

В нашій команді працюють тільки найкращі спеціалісти, які відремонтують різні деталі в автомобільному механізмі якісно та недорого. Наші станції Ви можете знайти у таких районах міста Києва (Південна Борщагівка, Михайлівська та Софіївська Борщагівка).

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...