Друге народження Ваших вбитих дисків
Якби всі автомобілісти знали, що практично будь-який диск можна відремонтувати, вони б могли непогано заощаджувати. Глибокі подряпини, відколи, зігнуті спиці на кованих, литих, сталевих і штампованих дисках можна усунути. Найскладніше в ремонті дисків - виправлення «вісімки» (осьового биття). Але ми навчилися успішно справлятися з цією проблемою. Тому з повною впевненістю стверджуємо: практично всі диски прекрасно відновлюються і служать другий термін, як нові. Не викидайте свої старі диски, привозите їх до нас в ремонт, і Ви зможете переконатися в цьому.
Чому корекція диска аргонной зварюванням поліпшить його?
Якщо на диску після удару з'явилися тріщини, відкололися фрагменти і навіть пошкоджені спиці, не біда. Все можна виправити аргонной зварюванням. Багатьох первинних клієнтів хвилює питання, а чи варто це робити, і чи не стане місце зварювання проблемним? Запевняємо Вас, що все буде як раз навпаки. Такі шви дуже надійні і зовні непомітні і, якщо зварювання виконує висококласний фахівець, а наші майстри саме такі, шов зробить диск тільки міцніше.
Наші фахівці виконують аргон зварювання дисків на професійному обладнанні. У них завжди під рукою зварювальні апарати, розраховані на малий струм, і потужні зварювання, що працюють від 3 фаз. Малопотужні використовуються для усунення мікротріщин, високопотужні ж необхідні для того, щоб ліквідувати відколи і відновити відсутні фрагменти, а також тріщини біля основи спиць.
Проблема «вісімки» і як її виправити?
Якщо на повному ходу Ви влетіли колесом у велику вибоїну на дорозі, то 90%, що диск цього колеса деформується. В результаті шина не буде щільно приставати до колеса і на швидкості Ви будете чути специфічний гул. Така ситуація небезпечна тим, що зчеплення з дорогою вже буде не те. Що робити? В основному автомобілісти змінюють деформований диск. Але можна уникнути зайвих витрат, просто здавши диск в ремонт. Правда, далеко не всякий ремонт дисків в Києві позбавить Вас від «вісімки». Ця проблема дійсно вважається дуже складною. Виправити кривизну диска і усунути осьове биття можна тільки на спеціальному обладнанні. При цьому для штампованих дисків необхідний один верстат, а для литих і кованих - інший. Кривизна штампованих дисків коригується за допомогою спеціальних роликів, а кованих і литих - на гідравлічному пресі. Це дуже важливо, тому що неправильна вирівнювання литого диска може привести до створення ДТП. Звичайно ж, мало мати тільки обладнання. Головне - це досвідчені фахівці, які вміють працювати з верстатами. Ми пишаємося своїми майстрами. Вони дарують дискам з осьової або радіальної кривизною нове життя.
Щоб відремонтований диск прослужив ще один термін, його потрібно обов'язково пофарбувати. Відновлене покриття захистить диск від корозії, поліпшить його міцність, зробить естетично привабливим. Все про фарбування дисків в нашому центрі читайте тут.
Ціна за ремонт дисків
Ми щодня отримуємо десятки дзвінків з одним і тим же питанням: скільки коштує ремонт диска? Хотілося б пояснити всім новим клієнтам, що пошкоджений диск, як і будь-яка інша зламана запчастина автомобіля, вимагає діагностики, перед тим, як фахівець зможе визначити складність поломки і назвати ціну. Сказати, скільки коштують роботи по телефону, не бачачи Вашого диска, означало б обдурити Вас. Звичайно ж, ми так не робимо. Приїжджайте зі своїми пошкодженими дисками до нас. Ми перевіримо їх і відразу ж назвемо вартість ремонту. Це буде професійно і чесно.
Записуйтеся на діагностику за тел. (067) 246-87-58, (098) 195-17-21