Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Важливе про гальмівних рідинах: як не залишитися без гальм

Щоразу, сідаючи за кермо автомобіля, Ви вручаєте свою долю гальмівній системі. З того моменту, коли машина рушила з місця, Ваше життя повністю залежить від того, чи зможе гальмівна рідина створити необхідний тиск в гальмівному циліндрі, і стиснуть чи циліндри гальмівні колодки в потрібний момент. У цій статті ми розповімо, які бувають гальмівні рідини і в чому вони відрізняються один від одного, Ви дізнаєтеся, що таке «суха» і «волога» гальмівна рідина, що таке DOT, коли і навіщо потрібно міняти ТЖ. {7 }

Гальмівні рідини бувають:

* Силіконові. Виробляються на базі кремнієвих з'єднань, зберігають стабільність в'язкості при -100 ° С і не закипають при 300 ° С. Погано вбирають вологу, практично негігроскопічні.

* Гліколеві. Розроблено з полигликолей і ефірів. Їм характерні висока температура кипіння і висока гігроскопічність.

* Мінеральні. В їх основі касторове масло і спирт. Такі рідини рідко застосовуються в сучасних автомобілях, так як мають низький поріг закипання, 115 ° С-110 ° С, і високу кордон застигання, -17 ° С. Деякі виробники рекомендують використовувати в своїх гальмівних системах тільки мінеральні гальмівні рідини певного бренду. Поріг закипання у фірмових рідин, швидше за все, буде вище звичайного, але і ціна їх буде дуже високою. До речі, в старих машинах, випуску до 1995 року застосовуються тільки мінеральні гальмівні рідини.

Червоний, жовтий, зелений ...

Гальмівні рідини пофарбовані в специфічні кольори, як в світлофорі - червоний, жовтий і зелений. Різна колірна гамма застосовується виробниками з єдиною метою: захистити споживачів від випадкового змішування незмішуваних гальмівних рідин. Саме з цієї причини мінеральні рідини завжди пофарбовані в зелений колір. Змішування їх з іншими рідинами неприпустимо. Гліколеві рідини мають бурштиновий забарвлення. Вони змішуються тільки між собою, але не з мінеральними і не з силіконовими. Червоний колір притаманний виключно гальмівних рідин на силіконовій основі.

DOT і інші рідини

Класифікація DOT народилася в Department of Transportation USA (Міністерство транспорту США). Нею передбачено розподіл гальмівних рідин по температурі кипіння і в'язкості. У цій статті ми не будемо вдаватися в подробиці історії розвитку і змін Классификаци DOT, а також в тонкощі технічних параметрів кожного класу. Зупинимося на тому, що корисно знати водіям при виборі гальмівної рідини.

DOT3 - рідина, призначена для комбінованих гальмівних систем (дискової + барабанної) і автомобілів, які не здатні розвинути велику швидкість. Такі авто зараз практично не випускаються, тому рідина класу DOT3 вважається застарілою. Температура кипіння «сухий» рідини DOT3 не нижче 205 ° С, «зволоженою» - не нижче 140 ° С. Про те, що таке «суха» і «волога» гальмівна рідина, читайте далі в цій статті.

DOT4 - сама широко застосовується на сьогоднішній день гальмівна рідина. Вона розроблена для швидких автомобілів, ідеальна для дискової системи гальм. Температура закипання «сухий» рідини DOT4 не нижче 230 ° С, «вологої» - не нижче 155 ° С.

DOT5 і DOT5.1 - рідини, призначені для спортивних автомобілів, що розвивають максимальні швидкості. Їм притаманні високі температури кипіння: «сухі» рідини DOT5 і DOT5.1 закипають при температурі не нижче 260 ° С, «вологі» - не нижче, ніж 180 ° С. Рідини класів DOT5 і DOT5.1 практично не застосовуються в звичайних автомобілях, не призначених для спортивних гонок.

Практично всі класи DOT, DOT3, DOT4 і DOT5.1, покривають гліколеві рідини. Виробники допускають їх змішування між собою. Однак краще цього не робити, так як змішування різних рідин знижує ефективність роботи гальмівної системи. Єдиний клас, до якого відносяться силіконові рідини - це DOT5. Вони не змішуються з жодною іншою рідиною і застосовуються строго в спортивних автомобілях. До речі, мінеральні рідини не підходять під вимоги DOT та інших міжнародних стандартів.

Проблеми гальмівної рідини, і як з ними боротися

Закипання, повітряні пробки і гігроскопічність - три слабкі ланки будь-якої гальмівної рідини. Кипіння загрожує великою небезпекою. Цінність гальмівної рідини в тому, то вона нестислива, але при її закипання утворюються повітряні пробки, тобто рідина стає сжимаемой, в результаті чого педаль гальма провалюється, і автомобіль не зупиняється в потрібний момент.

Гигроскопичность - ще одна проблема гальмівної рідини. Компоненти рідини мають властивість притягання води. Чим більше води накопичить ТЖ, тим нижче стане температура її кипіння. Накопичення світовим співтовариством вологи в гальмівній рідині - процес поступовий. За два роки кількість вологи в більшості рідин стає критичним, отже, настає час заміни.

Гальмівна рідина може не тільки закипіти, а й застигнути від занадто низьких температур. Це дуже небезпечно, адже в застиглому стані вона не виконує своїх прямих функцій. Якщо силіконові і гліколеві рідини досить стійкі до холодів, то мінеральна рідина може підвести вже при -17 ° С. Тому автомобілі, яким рекомендовані мінеральні гальмівні рідини на зиму краще залишати в гаражі.

«Суха» і «волога» гальмівна рідина, що це означає

Гальмівна рідина гігроскопічна. Їй властиво насичуватися водою. Нова, тільки залита рідина, не містить води. Її називають «сухий». Якщо рідина переповнилася водою в межах 3,5%, вона називається «вологої». Температури кипіння «сухий» і «вологої» рідини різні. «Зволоженості» рідина закипає при більш низькій температурі, ніж «суха». Чим більше відсоток вмісту води, тим вище ризик того, що рідина закипить. Пам'ятайте, ризик закипання рідини, якою більше двох років, зростає в рази. Регулярно перевіряйте стан своєї гальмівної рідини. Відсоток вмісту в ній води, Ви, звичайно ж, дізнатися не зможете, для цього потрібна лабораторія, але за зовнішнім виглядом можна дещо визначити. В нормальному робочому стані гліколева гальмівна рідина повинна мати однорідну структуру і світлий янтарний колір. Будь-яке розшарування - явна ознака того, що рідина потрібно терміново міняти. В цілому заміна рекомендована не рідше, ніж через 2 роки, або після пробігу 40 тисяч км.

Що важливо знати і дотримуватися при заміні гальмівної рідини

* Гальмову рідина, ресурс якої своє відпрацював, потрібно міняти повністю, а не доливати нову ТЖ в стару.

* Змішувати між собою можна тільки гліколеві рідини, але потрібно розуміти, роблячи це, Ви погіршує експлуатаційні характеристики ТЖ.

* DOT 5 не змішується ні з якими іншими гальмівними рідинами, точно так само неприпустимо змішувати з іншими мінеральні ТЖ.

* Не паліть під час заміни гальмівної рідини. Вона легко запалюється, що може призвести до займання волосся або одягу.

* Ні в якому разі не ковтайте гальмівну рідину. Навіть мала потрапляння її в організм може привести до летального результату.

До покупки гальмівної рідини потрібно ставитися з усією відповідальністю. Підбираючи гальмівну рідину, завжди керуйтеся виключно мануалом автомобіля, адже не тільки від якості продукту, але і від правильності його вибору і своєчасної заміни залежить ефективність гальмування і довжина гальмівного шляху.

Купити оригінальну гальмівну рідину в Києві для будь-якого автомобіля Ви можете в ad-oil.com.ua. Не забувайте про 5% знижку, яку магазин дарує кожному, хто зробить покупку не за дзвінком, а через електронну корзину. Доставка можлива як по Києву, так і по Україні.

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...