Товар успішно додано до корзини
Оформляючи замовлення через кошик - отримуєш знижку 5% Київ, вул. Симиренка 16А.
Шукати запчастину за номером деталі <p>миттєва розстрочка, оплата частинами</p>
  1. Головна
  2. +38(050)779-46-99

Допуски, що це - важлива інформація для покупця або просто маркетинг?

На етикетках всіх масел відомих брендів Ви можете побачити позначення, які складаються з абревіатури назви автомобіля і буквено-цифровий комбінації. Наприклад, MB 228.3, VW 502.00, BMW Longlife-98, PSA B71 2295, RN 0720. Можливі й такі «шифровки» як 9.55535-S2 або Dexos 2. Це так звані допуски. Що вони означають, і чи варто орієнтуватися на них при виборі масла, про це в нашій статті циклу «Зашифроване послання».

Кожному автомобілю - своє масло

Кожен автовиробник, створюючи нову модель автомобіля, вносить в двигуни і трансмісії свої нові конструктивні особливості. Різний метал, ущільнювачі і зазори між деталями визначають можливості мотора, коробки і ГУР. Потужність, економічність, екологічність транспорту, а також його керованість на дорозі безпосередньо залежать від особливих інженерних рішень і маленьких конструктивних нюансів, з яких складається великий результат.

Всі моторні та трансмісійні масла - це базова основа, синтетична, напівсинтетична або мінеральна, плюс комплекс присадок. Залежно від властивостей бази і комбінації присадок масло набуває різні властивості, які або підходять Вашому двигуну, або ні. Тому в питаннях якості масла потрібно розуміти, що немає масел поганих і хороших, є відповідні або невідповідний масло для двигуна, коробки і трансмісійних вузлів. Однозначно поганим маслом може бути тільки підроблене. Але це вже зовсім інша тема.

Звідки беруться допуски?

Інженери провідних європейських, американських і японських автоконцернів впритул працюють з технологами-творцями автомастил. Вони точно розраховують необхідну товщину масляної плівки, необхідну як для захисту мотора і коробки, так і для оптимальної роботи систем. Розробники визначають, які характеристики має мати масло, щоб витримувати всі можливі навантаження, передбачені для кожного конкретного виду транспорту. Наприклад, за участю конкретного спорткара в гонках під час їзди на максимальних швидкостях необхідно масло з одними характеристиками, для міського легкового авто, що використовується в таксомоторних парках, - з іншими, для мікроавтобуса - з третіми, для вантажного комерційного транспорту - з четвертими, для сільськогосподарських , будівельних і бурових машин - з третіми. Важливо розуміти, що круте масло для гонок, чудово захищає високофорсованих двигун в умовах змагань, здатне легко зіпсувати мотор, що працює в інших умовах.

Допуск - це стандарти автоконцерну, розроблені для масел під конкретний двигун. У них точно розраховані параметри масла за всіма технічними характеристиками: по в'язкості, лужному числу, високо- і низькотемпературних властивостях. Щоб отримати допуск, масла випробовуються в лабораторіях автоконцернів, проходячи складні стендові тести. Звичайно, це коштує чималих грошей, але і робота теж проводиться величезна. Тому далеко не всі масла мають допуски на використання в автомобілях провідних марок. Причини дві: вартість тестування та відповідність вимогам цих тестів.

Інформація про допуски не просто важлива, вона ключова для правильного підбору масла, адже не дарма гарантія на автомобіль працює тільки за умови, якщо ТО проводиться своєчасно і при заміні використовуються тільки ті масла, які відповідають допускам. Допуски на олії завжди вказані в інструкції з експлуатації автомобіля. Їх також можна знайти на сайті автоконцерну.

Підбір по електронному каталогу орієнтується на допуски, тому, якщо Ви купуєте масло, яке видав електронний каталог, Ви ніколи не помилитеся.

Важливість якості масла і небезпека підробки

Сучасні масла розроблені настільки точно під вимоги автоконцернів, що найменше відхилення в складі масла може привести до щонайсерйознішої поломки машини, і за короткий період здатне перетворити Ваше авто в купу заліза. Тепер Ви можете собі уявити, наскільки небезпечні підробки. З чого реально зроблений фальсифікат невідомо нікому, крім того, хто його виробляє. Природно, там, де в різні каністри з однієї бочки розливається одна і та ж хімічна рідина невідомого походження, говорити про допуски не доводиться. І, природно, якщо навіть цей, але неправильно підібране масло зіпсує автомобіль, що і говорити про фальсифікат ?! Він знищить дуже швидко. Тому при купівлі будь-якого автомастила, будь то моторне або трансмісійне, завжди вимагайте сертифікати у продавців і уважно оглядайте каністру. Найчастіше на фальсифікат можна знайти масу ляпів. Те голограми немає, то каністра виглядає дивно (лиття часто відрізняється), то горлечко і кришки не такі, як Ви звикли бачити. Більше дізнатися про фальшивки на українському ринку моторних масел можна тут .

 

Щоб додати відгук, Вам необхідно авторизуватись на сайті

Коментарів поки немає...